welke toestel is beter en een goeie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
hallo

ik mag binnenkort me eigen telefoonrekening betalen dus me ouders gaat van dit jaar nu doen ik ben 18 jaar en ik zit bij vodafone heb nooit last ervan
ik heb al wat toestel uitgezocht wat ik zelf mooi vond

toestelen zijn

samsung galaxy s2
blackberry 9780
htc (maakt niet uit welke merk
sony ericcson (maakt ook niet uit )

mvg mark

galaxy s2, of htc sensation zijn heel snel, blackberry is erg gebruiksvriendelijk en je hebt ping, maar de mogelijkheden van blackberry zijn veel meer beperkt.
dus wat wil je met je telefoon gaan doen? games spelen of social netwerken?
uiteraard is dit laatste ook wel mogelijk met de andere telefoons, ping bijvoorbeeld is van blackberry.

Laatst bewerkt:
ik wil gewoon ermee bellen en sms ik hoef geen internet enzo erop dat hoef ik niet

Als je alleen wilt bellen en sms versturen, moet je niet naar de genoemde telefoons kijken. Je hebt dan een hoop functies waar je niets mee doet.

Ik ben zelf tevreden over HTC, heb momenteel een HTC HD2 en deze zelf van Android voorzien. Volgende toestel zal voor mij ook weer een HTC worden.

oke maar ik wil een goeie toestel met touch en toestenbord mag ook met toestenbord

samsung galaxy s2 of een htc zou ik nemen

maarja vind het nog wel een beetje vaag dat je wel een smartphone wil maar niet wil internetten

of bedoel je hiermee dat je geen mobiel internet wil nemen en alleen wifi gaat gebruiken

want dat gaat volgens mij ook niet werken

omdat deze mobieltjes alleen worden verkocht met internet abbo ( denk ik )

en anders krijg je de prijs van een los toestel en dat word wel erg duur om in een keer te betalen

hmm je bent heel erg onduidelijk

hebben de genoemde telefoons dan een abonnement van 26 euro per maand

ik dacht de galaxy s2 dat die wel duurder is dan 26 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan