welke type game voor 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarvinosS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
Berichten
1
hallo ik ben aan het probeeren om een xbox360 game te downloaden maar ik ben bang dat ik het verkeerd doe, omdat er van alles bij staat zoals PAL, NTSC en region free weet ik niet wat ik moet kiezen en ben ik bang dat ik dalijk geband word van xboxlive.

als iemand zo vriendelijk wil zijn om het even haarfijn uit te leggen
 
In nederland gebruiken we pal, in de vs bijvoorbeeld ntfs. Dvd spelers zitten soms aan regio's verbonden en dat zal voor de 360 wellicht ook gelden. Het is dus mogelijk dat een spel in ntfs formaat niet draait op jou 360, maar een pal weer wel.

Heb zelf geen xbox, dus dat kan ik je niet exact vertellen. Ik neem aan dat dit in de gebruiksaanwijzing van het apparaat staat vermeld.

En dan heb je nog regio vrij en die spelen alle dvd's af.

Over gebant worden van Xbox live, die kans is zeker aanwezig en is een risico dat je neemt. Dat is geheel aan jou.
 
In nederland gebruiken we pal, in de vs bijvoorbeeld ntfs. Dvd spelers zitten soms aan regio's verbonden en dat zal voor de 360 wellicht ook gelden. Het is dus mogelijk dat een spel in ntfs formaat niet draait op jou 360, maar een pal weer wel.

Heb zelf geen xbox, dus dat kan ik je niet exact vertellen. Ik neem aan dat dit in de gebruiksaanwijzing van het apparaat staat vermeld.

En dan heb je nog regio vrij en die spelen alle dvd's af.

Over gebant worden van Xbox live, die kans is zeker aanwezig en is een risico dat je neemt. Dat is geheel aan jou.

jawel er zitten regio's op ;) xbox live? zeker die kans is heel groot omdat je toch de software moet flashen om gekopieerde games te spelen ;)
 
Ombouwen heet zoiets :confused:
Maar daar mogen we hier niet over praten :confused:

Of je de verkeerde regia spel hebt gebrand is niet erg hij zal het alleen niet doen. Dus je xbox gaat er niet van kapot :D
 
Ombouwen heet zoiets :confused:
Maar daar mogen we hier niet over praten :confused:

Of je de verkeerde regia spel hebt gebrand is niet erg hij zal het alleen niet doen. Dus je xbox gaat er niet van kapot :D

flashen / ombouwen maakt neit veel verschil bij de een moet hij open bij de ander niet;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan