welke usb verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
ik heb vandaag een usb2 pci card gekocht,maar nu ben ik nog niets sneller dan voorheen .
nu is mijn vraag ;er staat beschreven dat ik de oude usb software moet deinstalleren maar wat is de oude usb ?
ik heb zoiets van usb hoofdhub ,generic usb hub en viarev.5 of later usb universele hoofdcontroller staan dus 3 verschillende namen .
dus wat moet ik doen om hem toch sneller te maken ?

Je kunt ze simpelweg allemaal verwijderen.
Na uitschakelen van de pc, de ude kaart eruit halen. Daarna de pc weer opstarten.
Daarna wordt nieuwe hardware gevonden, en zal de nieuwe kaart optimaal werken.

De snelheid van de usb is erg afhankelijk wat voor apparaat er aan gekoppeld zit, en wat daar de snelheid van is.
Als er een usb 1.1 apparaat aangesloten is op een usb 2.0 kaart, zal het niet sneller worden dan voorheen.

bedankt,sorry voor mijn late reactie maar ik ik heb hem geformateerd.

Volgens mij werkt USB2.0 pas als er SP1 of SP2 op de machine staat ge-installeerd.
Een format C helpt daar niet bij.

@paulRT, veel usbpoorten zitten Onboard, die haal je dr simpelweg niet uit!

ceeslm zei:
ja,dat wil ik nu juist,ik wil van die usb 2 af

En je hebt een USB2 kaart gekocht.:confused:
En je denkt dat het met USB1.1 sneller is? nogmaals.:confused:
Indien je XP gebruikt zonder die SP1 of 2, dan zou ik die installeren, het verschil tussen USB 1.1 of 2 is groot.

nee ik wil terug naar usb 1.1 omdat ik daarmee geen problemen had en ik heb nog enige duizenden dia's te scannen

Schakel dan eens de enhanced controller eens uit, niet deinstalleren, dan komt ie gewoon weer terug bij een reboot, toch vreemd dat de scanner traag wordt, schijnbaar toch de drivers niet optimaal aan het werk.

zal ik eens uitproberen later op de avond,want nu kan even geen dia meer zien:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan