Welke usb voor draadloos internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neoghoul

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Hey,

Ik ga binnenkort op vakantie en heb begrepen dat er op mijn vakantiebstemming onbeveiligd internet is.

Maar ik kan met mijn Laptop geen onbeveiligde internet ontvangen...

Dus hier luid de vraag:

Met welke usb/kaart kan ik onbeveiligd internet gebruiken?

MvG Neoghoul:)

zo ver ik weet allemaal...
hoezo zou je geen onbeveiligde netwerken kunnen ontvangen...

Groeten,

zo ver ik weet allemaal...
hoezo zou je geen onbeveiligde netwerken kunnen ontvangen...

Groeten,

Mijn zus heeft toevallig een buurman met onbeveiligd... vrienden van haar kunnen daar op internet.. en ik niet met mijn kaart van sweex of mijn usb van eminent

dus wou ik vragen of er iemand is die weet wat ik dan moet gebruiken...

Als ik het goed begrijp, breng je dus je vakantie door bij je zuster..? :)

dat hoeft toch niet:P hij kan het toch ook alleen als voorbeeld gebruiken:P

Als ik het goed begrijp, breng je dus je vakantie door bij je zuster..? :)

Wahaha niet helemaal, mijn zus haar buren hebben onbeveiligd internet...

dus daar ging ik kijken om op internet te komen maar lukt niet:(

Elke draadloze (USB-)netwerkkaart zou goed genoeg moeten zijn. Toch werkt dat bij jou niet goed, ik beveel je een Netgear WG111 USB draadloze netwerkkaart aan. Installeren, en op zoek gaan naar onbeveiligde netwerken, en verbinden (net zoals je bij je zus probeert).

Probleem is alleen dat ik het gebruik van 'gratis' onbeveiligde netwerken bepaald niet kan aanbevelen. Jij weet niets van dat onbeveiligde netwerk, dus voor hetzelfde geld zitten er (ook) hackers op dat netwerk, zodat jij het risico loopt dat je Internet-verkeer wordt afgeluisterd, je pc wordt aangevallen op mogelijke beveiligingslekken etc.

Denk er dus eens goed over na of je er wel bij gebaat bent om op deze manier 'gratis' Internet te hebben.

Tijs.

Elke draadloze (USB-)netwerkkaart zou goed genoeg moeten zijn. Toch werkt dat bij jou niet goed, ik beveel je een Netgear WG111 USB draadloze netwerkkaart aan. Installeren, en op zoek gaan naar onbeveiligde netwerken, en verbinden (net zoals je bij je zus probeert).

Probleem is alleen dat ik het gebruik van 'gratis' onbeveiligde netwerken bepaald niet kan aanbevelen. Jij weet niets van dat onbeveiligde netwerk, dus voor hetzelfde geld zitten er (ook) hackers op dat netwerk, zodat jij het risico loopt dat je Internet-verkeer wordt afgeluisterd, je pc wordt aangevallen op mogelijke beveiligingslekken etc.

Denk er dus eens goed over na of je er wel bij gebaat bent om op deze manier 'gratis' Internet te hebben.

Tijs.

Dankje, maar daar ben ik niet bang voor;) ik kom er al jaren en er werd gezegt dat ik er internet kon gebruiken;)

Alsnog super bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan