Welke van de 2 raden jullie mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naja, een goedkopere kaart kan al maximaal zijn, want de pc waarom het gaat, kom uit het tijdperk van de 7000-serie (Nvidia) / 1000-serie (Ati). Ik zou eerlijk gezegd via Marktplaats, een 7950gx2 of iets dergelijks op de kop tikken. Dan ben je met 40 á 50 euro wel klaar.

ik vraag me af of een 9600GT wel zoveel beter is als een 7950gx2.

ik ben het toch wel met je eens dat zelfs een 9600gt te snel is voor de processor. Maar verder is het wel een relatief zuinige kaart. Net als een HD4650 / HD4670.

Topicstarter: je kan er ook voor kiezen om heel je systeem te upgraden. Ik zou sowieso wachten tot januari: de prijzen zijn nu veel te hoog -> invloed van sinterklaas/kerstinkopen.
Dan kan je wel betere kaarten in je systeem zetten.
 
ik vraag me af of een 9600GT wel zoveel beter is als een 7950gx2.

ik ben het toch wel met je eens dat zelfs een 9600gt te snel is voor de processor. Maar verder is het wel een relatief zuinige kaart. Net als een HD4650 / HD4670.

Topicstarter: je kan er ook voor kiezen om heel je systeem te upgraden. Ik zou sowieso wachten tot januari: de prijzen zijn nu veel te hoog -> invloed van sinterklaas/kerstinkopen.
Dan kan je wel betere kaarten in je systeem zetten.

Dus in januarie is er veel kortingen?
 
Dus in januarie is er veel kortingen?

normaal wel. En gezien de hudige economische situatie zal dat dit jaar wel hetzelfde zijn....
Eind van het jaar zijn de prijzen altijd hoog. Bedrijven weten ook dat mensen hun 13e maand, bonus en dergelijke in december krijgen. En weten ook dat mensen vaak elkaar cadeaus geven voor kerst en sinterklaas.
 
normaal wel. En gezien de hudige economische situatie zal dat dit jaar wel hetzelfde zijn....
Eind van het jaar zijn de prijzen altijd hoog. Bedrijven weten ook dat mensen hun 13e maand, bonus en dergelijke in december krijgen. En weten ook dat mensen vaak elkaar cadeaus geven voor kerst en sinterklaas.

Oh, ik heb gisteren een nieuwe hp laptop gekocht, dus ik kon beter wachten?
 
Nah, deze comp moet nog een paar jaar mee, maar het is gewoon goed als ik er een 9600GT voor koop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan