Welke van de 2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

acgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo, jullie hebben vast nog nooit van mij gehoord.
dat klopt want ik heb me zonet aangemeld
ik haal wel vaker informatie uit jullie forum
en ik heb een vraag en ik denk dat jullie
me heel goed daarmee kunnen helpen! :D

De vraag is:
Welke van deze 2 Computer's zal ik kopen?
ik moet een goeie videokaart hebben om grote games op te kunnen spelen
maar hij moet ook snel zijn.

1.

http://www.computerland.nl/productdetails.aspx?en=NS00681320

2.

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00670144

3.

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00681320

alvast dankje en ik hoop dat jullie snel reageren :thumb::)

[Mod-edit] Deze draad gaat dicht, je mag verder gaan in dat andere topic van je. Het is niet nodig tweemaal dezelfde vraag te stellen. [/Mod-edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen enkele van deze pc's is geschikt voor "grote games". En met grote games ga ik er van uit dat je games als GTA4, Cod waw, enz mee bedoelt.
Alle drie de pc's hebben een onboard videokaart en die zijn niet geschikt om mee te gamen.

Dus, wees even duidelijk in wat je met de pc wilt kunnen doen en/of vul deze vragen lijst geheel in, zodat wij jou beter kunnen helpen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226

Daarbij zie ik ook dat je allemaal pc's opgezocht hebt die onder de 300 euro kosten. Is dat je budget? Want dan kan je wellicht beter op marktplaats of de aangeboden sectie hier gaan bekijken.

Je koopt namelijk geen game pc voor 300 euro.

Geen enkele van deze pc's is geschikt voor "grote games". En met grote games ga ik er van uit dat je games als GTA4, Cod waw, enz mee bedoelt.
Alle drie de pc's hebben een onboard videokaart en die zijn niet geschikt om mee te gamen.

Dus, wees even duidelijk in wat je met de pc wilt kunnen doen en/of vul deze vragen lijst geheel in, zodat wij jou beter kunnen helpen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226

Daarbij zie ik ook dat je allemaal pc's opgezocht hebt die onder de 300 euro kosten. Is dat je budget? Want dan kan je wellicht beter op marktplaats of de aangeboden sectie hier gaan bekijken.

Je koopt namelijk geen game pc voor 300 euro.

ehm ja ik bedoel games zoals GTA4, Crysis, WoW, en me budget is inderdaad onder de 300 euro. dus daar valt geen goeie pc van te kopen? toch bedankt

Nee, helaas niet. Je moet dan toch echt aan het dubbele (of meer) gaan denken. Dus nog even doorsparen!

Of, zoals ik zei, voor tweede hands gaan, maar of je dat wilt.

Laatst bewerkt:
Nee, helaas niet. Je moet dan toch echt aan het dubbele (of meer) gaan denken. Dus nog even doorsparen!

haha dankjewel, ik heb al een goeie gevonden via marktplaats dit is de setup, wat vind je ervan en zou het hiermee wel lukken?:

Pentium 4
2,57 Ghz
1gb werkgeheugen
2 hardeschijfen:
-80 gb
-250 gb
videokaart: Geforce 4 TI4400
Asus A-klasse moederbord type: P4S8XAudio onboard, 6 PCI sloten, 1 AGP slot. Sata aansluitingen. 6x USB, Firewire en UTP-Netwerkaansluiting.

Grote, zeer luxe Chieftec Bigtower met 4 case coolers en een 360W voeding.

wat vind je hiervan(Y):D?

bagger. (sorry)

Maar je hebt dus een zeer zeer beperkt budget?
Heb je nu al een computer?
Ken je mensen die je kunnen helpen met het in elkaar zetten van een pc?
Ken je mensen die voor je aan een versie van Windows kunnen komen?
Welk(e) spel(llen) wil je graag spelen?

De enige manier om nog een aardige pc te kunnen krijgen, waar je een beetje mee kunt gamen, is door zelf een pc in elkaar te zetten en zelf aan windows zien te komen.
En dan nog is het ultra weinig. Het is alleen wel mogelijk.

bagger. (sorry)

Maar je hebt dus een zeer zeer beperkt budget?
Heb je nu al een computer?
Ken je mensen die je kunnen helpen met het in elkaar zetten van een pc?
Ken je mensen die voor je aan een versie van Windows kunnen komen?
Welk(e) spel(llen) wil je graag spelen?

De enige manier om nog een aardige pc te kunnen krijgen, waar je een beetje mee kunt gamen, is door zelf een pc in elkaar te zetten en zelf aan windows zien te komen.
En dan nog is het ultra weinig. Het is alleen wel mogelijk.

is het slecht:O? ik dacht juist dat het een super computer was :o

eehm ik speel graag WoW en andere grote spellen... maar met die videokaart moet dat toch wel kunnen? is het zoon slechte computer?

en nee ik ken geen mensen die dat voor me kunnen enzo

Inderdaad, wat mars zegt, die pc is ook bagger. En die videokaart al helemaal!

Heb je eigenlijk zelf een idee waar een pc aan moet voldoen om bijvoorbeeld GTA4 te kunnen spelen?

Wij kunnen daar mee helpen, geen probleem, maar de opties waarmee je nu komt zijn echt niet goed genoeg.

De eisen van GTA4:

GTA 4 Minimum System Requirements
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz or equivalent AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
Memory/RAM: 1GB for XP and 1.5GB for Vista
Video Card: 256MB NVIDIA 7900 or 256MB ATI X1900
Hard Disk Space: 16GB free
Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP1

GTA 4 Recommended System Requirements
Processor: Intel Core 2 Quad 2.4GHz or equivalent AMD Phenom X3 2.1GHz
Memory/RAM: 2.5 GB for XP or Vista
Video Card: 512MB NVIDIA 8600 or 512MB ATI 3870
Hard Disk Space: 18GB free
Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP1

En daar voldoet niet 1 van jou genoemde optie aan, helaas.

@ Mars,

Als het mogelijk is voor dat bedrag, heb ik toch het idee dat ts na een jaar weer aan de upgrade kan, danwel nieuwe pc. Beter in een keer goed voor de komende tijd?

Laatst bewerkt:
Wat niet is, dat kan niet.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...199885]=1&product[225954]=1&product[213591]=1

Deze pc zou voor veel spellen genoeg zijn. Voor GTA IV durf ik het niet te zeggen. Dat spel heeft nogal zware eisen. Al ken ik iemand dit het volgens mij heeft gespeeld op een slechtere pc.

Wat is het voordeel van dit systeem:
- de videokaart is geschikt om een beetje mee te gamen. VEEEEEEL sneller dan de pc's tot nu toe geplaatst.
- Processor is beter dan 2 duurste computerland pc's
- het moederbord kan veel snellere processors aan: je kunt dus nog upgraden

Je moet dit dus zelf in elkaar schroeven, of iemand zoeken in je omgeving die dit voor je wil doen / je wil helpen. Ik denk dat je nogal jong bent, of niet?
Het is de enige manier.

En anders zit er maar 1 ding op: Sparen sparen sparen, of een console kopen...

Wat niet is, dat kan niet.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...199885]=1&product[225954]=1&product[213591]=1

Deze pc zou voor veel spellen genoeg zijn. Voor GTA IV durf ik het niet te zeggen. Dat spel heeft nogal zware eisen. Al ken ik iemand dit het volgens mij heeft gespeeld op een slechtere pc.

Wat is het voordeel van dit systeem:
- de videokaart is geschikt om een beetje mee te gamen. VEEEEEEL sneller dan de pc's tot nu toe geplaatst.
- Processor is beter dan 2 duurste computerland pc's
- het moederbord kan veel snellere processors aan: je kunt dus nog upgraden

Je moet dit dus zelf in elkaar schroeven, of iemand zoeken in je omgeving die dit voor je wil doen / je wil helpen. Ik denk dat je nogal jong bent, of niet?
Het is de enige manier.

En anders zit er maar 1 ding op: Sparen sparen sparen, of een console kopen...

het zelf erin bouwen zit er niet echt in voormij, ben ook nogmaar 14 :(
maar ik hoef niet persee GTA IV te spelen, NFS Undercover en WoW is ook wel leuk..

ik ben nog steets zoekend als ik pc's tegenkom zet ik hier wel ff neer oke? kunnen jullie beoordelen want heb zelf helemaal geen verstand van

In welke omgeving woon je? Misschien zijn er wel mensen die in je omgeving wonen die je wel kunnen helpen.
(er zijn trouwens zat mensen van 14 die wel een pc in elkaar schroeven ;))

In welke omgeving woon je? Misschien zijn er wel mensen die in je omgeving wonen die je wel kunnen helpen.
(er zijn trouwens zat mensen van 14 die wel een pc in elkaar schroeven ;))

ehmm groningen..

edit:
ik zat 2minuten op marktplaats te kijken en ik vond dit: is dit niet wat?:

Luxe Slim ATX MidiTower Behuizing met 400Watt Voeding (kleur Piano Zwart)
Foxconn A6VMX Moederbord met AMD 690V Chipset
AMD Ahtlon Dual Core X2-4400 (2x2300Mhz) Processor met 1Mb Cache en Cooler
1Gb DDR2 PC6400 800Mhz Intern Geheugen (uitbreidbaar tot 4Gb)
tot 1024Mb ATI Radeon On-Board Video Kaart
160Gb S-ATAII Harde schijf
22 Speed Dual Layer DVD-Brander
6 x USB Poort
10/100Mb Internet/Lan Poort
5.1 Geluids Kaart
USB MultiMedia Toetsenbord
USB Optische Muis
2 Jaar volledige garantie
2 Jaar gratis helpdesk

Laatst bewerkt:
Nee, ook dat is niets!

Verdiep je eerst eens in wat momenteel nodig is om te kunnen gamen! Een onboard videokaart is niet geschikt om mee te gamen! En dat staat er toch duidelijk bij!

Bekijk de eisen voor gta4 eens die ik poste. Dan zie je meteen dat dat niets gaat worden!

Is er niemand in je buurt met verstand van pc's? Vraag die persoon dan je te helpen! Want jij hebt zelf gewoonweg niet genoeg inzicht in wat je nodig hebt. Maar dat is wel te leren, als je er wat tijd in steekt.

Laatst bewerkt:
het enige juiste advies wat je hier kan geven is imo gewoon: doorsparen!! voor 300 euro koop je geen PC waar je GTA4 mee kan draaien, voor 600 euro daarentegen wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan