Welke van deze 2 pc´s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij...

Ik heb de titel van je vraag aangepast.Alleen `vraagje`zegt niet echt iets.
Succes met je `vraagje`;)

Mvg,
Frank Wannet
Moderator Hardware

wat zijn de bedoelingen met uw pc de eerst link
klikhier
is verschrikkelijk om op te gamen en heeft een bottleneck omdat de processor te sterk is voor deze pc en 8gb ram is niet nodig
de tweede link is veel beter uitgebalanceerd en heeft een betere videokaart en is goedkoper daarom is mijn mening de tweede link(het is maar mijn menig hoor :p)
en u heeft dan nog geen besturingssysteem

Laatst bewerkt:
die 2e gaat zowieso niet werken want de PSU is heeft te weinig watt :shocked:

je kunt ook voor de optie kiezen om bij Alternate een pc te laten samenstellen. ik heb dit ook gedaan (gaming pc) en was klaar voor 600 euro. op deze pc kan ik alle nieuwe games op Max spelen.

Ik ga mee met politie1997. Computer 1 is nutteloos voor games (snelle video want zit ingebakken in de chip.... Uh huh lekker veel vertrouwen in zo'n toko dan ook). Computer 2 is opgebouwd uit onderdelen van meer dan een generatie terug. Niet per se slecht of erg, maar wel iets om in het achterhoofd te houden

@nintendo voor 600 euro zul je niet alles op max mee spelen zeker games zoals Shogun total war of Battlefield 3 dat kun je echt vergeten

500 euro is heel erg budget zeker als je de nieuwste game's nog goed wil kunnen spelen
verwacht dus geen HIGH settings eerder medium/low

het is mogenlijk maar alleen als je dit zonder Windows doet
windows eet 80 euro van je budget weg

klikerdeklik

beter dan dit zal het niet worden

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal ik zal ernaar kijken

En wat vinden jullie van deze
azerty.nl/0-1979-404206/tweakers-bbg-budget-game-system-mei-.html

die link werkt niet je moet in je winkelmandje op directe link drukken en dan kun je die link die tevoorschijn komt hier plakken

@nintendo voor 600 euro zul je niet alles op max mee spelen zeker games zoals Shogun total war of Battlefield 3 dat kun je echt vergeten

500 euro is heel erg budget zeker als je de nieuwste game's nog goed wil kunnen spelen
verwacht dus geen HIGH settings eerder medium/low

ik heb voor 600 euro dit:

1 x
Grafische kaart (PCIe)
XFX HD6870 (HD-687A-ZNFC) 1gb GDDR5
1 x
CPUs Koelers
Thermaltake SpinQ VT 754, 775, 939, AM2, AM2+, 1366, 1156, AM3, 1155, 19 - 28 dB(A) € 44,99*
1 x
CPUs Socket AM3
AMD Phenom II X4 955 4x 3200 MHz, 4x 512 kB, 6144 kB, Deneb € 92,90*
1 x
Voedingen meer dan 600 Watt
XFX PRO750W Core Edition 750 Watt, ATX12V 2.2, ATX 2.03, EPS, 8 x, 7 x € 88,90*
1 x
Behuizingen Midi Tower
Sharkoon T9 Value red edition 9x 5,25" extern, ATX € 54,90*
1 x
DVD-reWriters Serial-ATA
LG GH-22NS30 22 / 8 / 16 speed, 22 / 6 / 12 speed, Serial ATA/150, 16 / 48 speed € 22,29*
1 x
Moederborden Socket AM3
ASRock 870 Extreme3 AMD 870, ATX, 2x PCIe 2.0 x16, AM3 € 72,90*
1 x
Harddisks 3,5 inch SATA
Western Digital WD10EARS 1.000 GB, 8,9 / 64 / -, € 0,05*, Serial ATA/300 € 46,99*
1 x
Geheugen DDR3-1333
Corsair 4 GB DDR3-1333 Kit

deze pc draait op dit moment alle games op Max.

die pc ziet er goed uit alleen de voeding zo beter kunnen i.v.m als je later een onderdeel wilt upgraden.

ik heb voor 600 euro dit
deze pc draait op dit moment alle games op Max.

ja niet dus de HD6780 is een mid range game kaart en die kun je vergelijken met een HD5850 het verschil tussen deze 2 kaarten is 2/3 fps

ik kan je garranderen dat Crysis 1,Shogun total war
en de toekomstige game zoals Battlefield 3 NIET op max kan spelen

en met niet spelen bedoel ik dus niet speelbaar
alles onder de 30 fps is vrijwel niet speelbaar en lagt als de pest

Dat is wel redelijk afhankelijk van de resolutie firestorm. Indien je niet op HD(+) gamed is de 6870 ruim voldoende krachtig om bijna alles op max te spelen. op 1680 kan ook BF3 op hoge kwaliteit gespeeld worden met een 6870, afgegaan op de informatie uit de E3 presentaties. Shogun draait zeer redelijk op mijn systeem en ik heb effectief een overclockte 5770 (volgens benchmarks 15% langzamer dan een 6870). Het is en blijft relatief

ja niet dus de HD6780 is een mid range game kaart en die kun je vergelijken met een HD5850 het verschil tussen deze 2 kaarten is 2/3 fps

ik kan je garranderen dat Crysis 1,Shogun total war
en de toekomstige game zoals Battlefield 3 NIET op max kan spelen

wie heeft het over toekomstige games? ik zeg toch OP DIT MOMENT.

@Nintendo
Het is vanzelfsprekend dat de ts wel langer dan een half jaar met zijn computer wilt doen. of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan