Welke van deze drie goedkope maar goede kaartjes kan je 't beste halen met weinig $ ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
en die is niet 200 euro maar € 550,00, en je moederbord ondersteund dat niet, dat is ook nog eens €100,- , ik zou het gewoon bij de 8800GT laten, en bij 2 van die kaarten heb je ook een voeding nodig van 750watt, want 1 zo'n kaart vraagt al minimaal 600watt, dus bij crossfire is 750watt nog aan de lage kant. en die kosten je ook nog eens €100,-

EDIT:
je hebt dan wel 200 euro geboden, maar geloof mij, als hij 550 euro vraagt, en 1 zo'n kaart kost 340 euro nieuw, zul je er geen 2 voor 200 krijgen

Laatst bewerkt:
zown kaartje heeft al genoeg aan 460 watt van Zalman ? is een A-merk.

De HD2900XT is een verouderde kaart, geen reden voor om te kopen dus (behalve als je weinig te besteden hebt, maar dat is hier niet het geval).

dus is de 3870 beter dan de 2900XT ? maar ik ga wel voor de 8800GT die jullie me aanwezen was goedkoop :thumb: maar maakt merk veel uit ?

Logisch ook, de 9600 is in eerste instantie bedoeld als midrange kaartje, de 8800 serie als high-end, is moeilijk vergelijkbaar.

8800 GT is ook als midrange in in de markt gezet.

Mensen volgens mij zitten jullie er helemaal naast De 8800GTS is stukken beter dan de 3870. Op hogere resoluties speelt de 8800GTS beter. ga beter voor de N-Vidia 8800GTS en hij is nu echt goedkoop geworden.

Er zijn 2 types 8800 GTS beschikbaar. 1 met een verouderde core en 1 met een nieuwe core. De nieuwe werkt zeker stukken beter! (maar is ook ietsje duurder).

hey maar iemand bood mij een 2e handse 7950GX2 voor 100 euro zou ik dit doen ?

Nee niet doen ;)

En zou iemand mij eigenlijk her verschil tussen DX 9 en DX10 kunnen toelichten ? is er wel verschil ?

http://gizmodo.com/gadgets/pcs/directx-9-vs-directx-10-worth-upgrading-to-vista-for-243099.php

Daar kun je het verschil zien.
Voor meer uitleg: http://en.wikipedia.org/wiki/DirectX#DirectX_10

even een ander vraagje wat denken jullie van deze kaartje HD2900XT ?

Qua prestaties vergelijkbaar met een hd3870, maar mist b.v. wel UVD, gebruikt meer stroom is een stuk ouder etc....

woow in die plaatjes is duidelijk verschil te zien tussen DX 9 en DX 10 :shocked:

Maar ondersteunen alle spellen dat ? is dat standaard of moet je 't inschakelen.

Ik heb nu een 8600GTS speel ik nu alle spellen automatisch op DX 10 ?

Hey,

hoe denken jullie over de 3870 X2 ? ik kan 'm voor 200 euro krijgen de aanbieder is er mee akkoord mee gegaan.

http://www.marktplaats.nl/index.php...ideokaarten/161720733-ati-radeon-3870-x2.html

Gaat die kaartje werken op mijn 460WAT Voeding van Zalman ?

Laatst bewerkt door een moderator:
als je vista hebt speel je inderdaad auto op DX10!!!

Maar ondersteunen alle spellen dat ? is dat standaard of moet je 't inschakelen.

Ik heb nu een 8600GTS speel ik nu alle spellen automatisch op DX 10 ?

Nee niet alle spellen ondersteunen dat kijk maar klik

En je hebt DirectX 10 automatisch in Windows Vista en volgens mij ondersteunt je kaartje wel Dx10:D

en de 3870X2 is geen slechte kaart!!!
Is nu de snelste van ATI

hey,

best wel weinig spellen ondersteunen dx 10 dan :confused: is de 3870 X2 beter dan de Nvidia 8800Ultra ? hij is niet beter dan de 9800GX2 heb ik gelezen.

Nvidia = The best
8800Ultra , ik weet het niet zou best kunnen zijn dat ze even snel zijn!

Nvidia is niet beter dan Ati somige vinden die beter en somige die. Dat is net als bij AMD vs INTEL :P kan oneindig doorgaan zo'n strijd.

maar de 3870X2 is dan geen slechte kaartje zal ik 't dan wel redden met mijn 460wat voeding van Zalman ?

ik weet niet of een 460 watt 2 kaarten trekt,maar nogmaals, 200 euro bieden wil niet zeggen dat je hem voor 200 euro krijgt...

maar hij heeft mij een mailtje terug gestuurd dat ik 'm op kan halen. Maar ik ben inderdaad bang als ik 'm dan ophaal dat mijn eigen voeding 't niet zou trekken met z'n 460WAT :(

Van zalman toch ???
Nou ik weet het niet hoor
meschien net op het nipertje ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan