Welke videokaart is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murrayz

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
183
NVidea GeForce 6600 LE of ATI Radeon 9550?

Ik kan het nergens vinden en ik heb deze allebei, nou maak ik 1 goede pc en 1 kutding die ik weggooi. Welke videokaart kan ik beter in mijn goeie pc plaatsen?
 
In plaats van drie topics te openen had je beter al je vragen in één topic zetten en de moderator had het wel kunnen verplaatsen.
Dit schiet niet op zo.
 
In plaats van drie topics te openen had je beter al je vragen in één topic zetten en de moderator had het wel kunnen verplaatsen.
Dit schiet niet op zo.


Ipv van zo'n achterlijke post had je ook gewoon mijn vraag kunnen beantwoorden? Dit schiet niet op zo.
 
De 9550 heb ik ook gehad in een oude pc van mij ;) ik denk dat die beter is
 
Ipv van zo'n achterlijke post had je ook gewoon mijn vraag kunnen beantwoorden? Dit schiet niet op zo.

Net op het forum en nu al op weg naar een Officiële waarschuwing.
Dat gaat lekker zo.
Ik wijs je er op dat wij/ik hier niet van gediend zijn. Ik zal dit met de moderators besprken en kijken wat we met jou gaan doen!
 
Laatst bewerkt:
Net op het forum en nu al op weg naar een Officiële waarschuwing.
Dat gaat lekker zo.
Ik wijs je er op dat wij/ik hier niet van gediend zijn. Ik zal dit met de moderators besprken en kijken wat we met jou gaan doen!

Dude, ik plaats de vragen appart in de verschillende sub forums omdat die daarvoor zijn (lijkt mij). Ik ben niet echt nieuw, ik post gewoon niet veel.
 
Dude, ik plaats de vragen appart in de verschillende sub forums omdat die daarvoor zijn (lijkt mij)..
Dude:rolleyes:, ik wil je via deze weg vriendelijk verzoeken normaal te reageren. Wij zijn een forum waarin iedereen probeert te helpen. Het plaatsen in meerdere subforums is niet gewenst, als het prima bij elkaar past. Raymond staat is z'n volle recht om jou daar op aan te spreken, over het aanmaken van meerdere topic's die prima in één topic passen. Hij hoort bij de crew van Helpmij. Er staat wel "Marktmeester" als funktie onder zijn naam, maar hij is ook moderator van het forum.

We zijn nog in overleg of je inderdaad een "officiële waarschuwing" krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Dude:rolleyes:, ik wil je via deze weg vriendelijk verzoeken normaal te reageren. Wij zijn een forum waarin iedereen probeert te helpen. Het plaatsen in meerdere subforums is niet gewenst, als het prima bij elkaar past. Raymond staat is z'n volle recht om jou daar op aan te spreken, over het aanmaken van meerdere topic's die prima in één topic passen. Hij hoort bij de crew van Helpmij. Er staat wel "Marktmeester" als funktie onder zijn naam, maar hij is ook moderator van het forum.

We zijn nog in overleg of je inderdaad een "officiële waarschuwing" krijgt.

Oh sorry ik dacht dat subforums waren om het als 't ware te sorteren. Wat wil je nou dat ik doe dan? Nog een topic maken met de twee vragen in 1?:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan