redearedslider
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2005
grannymark zei:1 x x 1900 XTX = 500 euro, gaat 3 jaar mee
1x x800 pro = 150 euro, gaat zeker nog anderhalf jaar mee..
Koopt hij tegen die tijd nog een kaart erbij van die prijs, kan hij in totaal 3 jaar mee voor 3/5 van het geld van een x1900... helemaal niet goedkoper dus.
Iemand een zeikerd noemen om zijn reacties vind ik echt belachelijk. Een forum is om te discussieren. Jij bood hulp aan, en ik gaf advies/tegen argumenten, totaal dus geen reden om een 'zeikerd' te zijn. En van dat opnieuw windows installeren bevestig ik, dus om met zo'n reactie te komen van hallo dat zeg ik net, voor als je nog niet wist, daar is een forum voor. Verschillende kanten aanhoren voor beste opties. Ik kan ook zeggen dat ie alle drivers moet verwijderen in safe mode met driver cleaner, daarna reg cleaner derover heen gooien enz enz... Ik geef alleen mijn mening, totaal dus geen aanleiding tot gepromoveerd worden voor 'zeikerd'.
'T is een forum, get a life ? en ik heb helemaal geen x1900 voorgesteld, LEZEN ? wat'k wel heb voorgesteld is een x850 xt, die 200 zijn en, of een 6800, zelfde verhaal... allemaal beter dan een x800... en dan hoef je niet je hele systeem te tweaken om een beetje fatsoenelijk te spelen....
door de gamefabricant wordt je gewoon geacht een goeie kaart te hebben voor dat spel, ze gaan geen spellen maken met techniek die achteruitstreeft... vandaar dat je beter kunt investeren in een betere kaart, dan een goedkopere te maken...
en die x800 gaat echt niet meer 1.5 jaar mee, als je nu al graw nauwelijks kan spelen ( trust me m'n neefje heeft een x800 gto zwaar overgeklokt) met 800x600 resolution en alles op laag en nogsteeds 20 fps krijgt, hoe moet dat dan met het komende jaar ?