Welke videokaart is geschikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurry1984

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Ik wil graag advies over het aanschaffen van een nieuwe videokaart, aangezien ik wat meer games wil spelen op mijn pc.
Mijn budget ligt rond de 100 euro, max 150.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Dit is mijn systeem:

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.120402-0336)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: MEDIONPC
System Model: MS-7501
BIOS: Default System BIOS
Processor: AMD Athlon(tm) 7750 Dual-Core Processor (2 CPUs), ~2.7GHz
Memory: 3326MB RAM
Page File: 1456MB used, 5418MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11

Card name: ATI Radeon HD 4300/4500 Series
Manufacturer: ATI Technologies Inc.
Chip type: ATI display adapter (0x954F)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_954F&SUBSYS_16151462&REV_00
Display Memory: 1912 MB
Dedicated Memory: 505 MB
Shared Memory: 1407 MB
Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)

AUB eerst naar het systeem van ts kijken voordat er iets geadviseerd word
Ook hebben we wat meer informatie nodig over welke games er gespeeld moeten worden op de computer

als dit om games zoals BF3 gaat dan kun je dit vergeten want de processor is te traag
hiervoor zul je een nieuwe processor moeten aanschaffen en de nieuwste cpu's passen niet op dit moederbord (Am2)
wat automatisch betekent dat je eigenlijk een nieuw systeem moet kopen

Ik ben een leek dus wat is TS? En hoef niet de allernieuwste games te kunnen spelen, games van 1a2 jaar oud is prima.

Maar is m'n processor sowieso te oud voor een nieuwe videokaart of is dat nog wel mogelijk?

Alvast bedankt

de reactie was gericht naar de meneer die de HD6870 videokaart had geadviseert (TS betekent trouwens Topic Starter)
je processor is idd erg verouderd als je al een nieuwe videokaart wilt hou het dan bij een HD7750 die kost ongeveer 90 euro en trekt niet al teveel stroom
klikerdeklik

wil je toch perse iets beters dan zul je moeten gaan denken aan een volledige upgrade kit waarbij een nieuwe processor moederbord ram en voeding is inbegrepen

Laatst bewerkt:
Stel ik zou een volledige upgrade overwegen, aan wat voor prijs moet ik dan denken? Er van uitgaand dat ik dan wel bf3 kan spelen?

Kan iemand mij op bovenstaande antwoord geven? Of is het een te algemene vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan