Welke videokaart is het nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
712
Ik heb in een oude pentium 2 een Diamond viper v550 zitten. Eerst stond daar win98 toen werd de kaart herkend als Diamond viper v550 , toen heb ik er win xp prof opgezet en nu wordt de kaart herkend als nvidia riva tnt. Ik wil graag ff mijn drivers updaten, maar welke heb ik nu nodig en waar kan ik die vinden?
 
Op de Viper550 zit een TNT-chipset en XP heeft support voor iig de TNT, dus deze zal een logische keuze zijn.
 
Op de Viper550 zit een TNT-chipset en XP heeft support voor iig de TNT, dus deze zal een logische keuze zijn.
Ok maar vind ik dan de goede driver, want ik kan wel de tnt2 driver vinden voor xp, alleen de tnt is er voor windows 9x
 
Geplaatst door Pretender
Ok maar vind ik dan de goede driver, want ik kan wel de tnt2 driver vinden voor xp, alleen de tnt is er voor windows 9x

Ja, het is geen TNT2, maar de voorganger, de TNT1 zeg maar. Geen idee of er XP-drivers voor zijn. XP installeert hem wel als een TNT1 of ook niet?
 
XP installeert hem wel als een TNT1 of ook niet?
Hij installeert hem als nvidia riva tnt. Ik gebprobeerd om met hulp van de nieuwste detonator de riva tnt te updaten, maar dat wil niet echt. Het rare is dat in de readme die bij de detonator zit wel bij staat dat riva tnt t ondersteund, maar als ik hem installeer dan zegt ie dat ie m niet herkent ofzo.
 
Bedankt Crash, het werkt nu met de 28.32 driver. Is het nu ook zo dat als ik een andere detonator probeer, (56.72) dat ie m dan wel installeert? of maakt dat niets uit.
 
Ik raad je aan om niet hoger dan versie 30.83 te gaan.
Met de nieuwste versie heb je weer kans dat het niet goed werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan