mio
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 okt 2005
hallo,
Ik ben al een redelijk lange tijd bezig met mijn pc te upgraden. ik vind dat zelf wel redelijk belangrijk, maar ik loop nu een beetje vast.
dit zijn even wat gegevens van mijn pc:
Athlon 64 3200+ 2.00GHz HV 512kB S939 Box
Asus A8N-e
maxtor 200 GB SATA 2x
Creative Geluidskaart X-FI Elite Pro 7.1
GeForce 6600GT 128MB
CoolerMaster Ultra Silent Fan Series 120 mm
Zalman ZM-F3 120mm fan
Zalman ultra Quiet CPU Cooler CNPS7700-alcu
Zalman Ultra quiet VGA Cooler VF700-Cu
Chromatic Windmill
Zalman fanmate 2 voor de cpucooler
Hier komt nog bij dat ik eergisteren nog een nieuwe voeding van 430W en een passieve koeling van Zalman heb bestelt.
maaaaar..nu is mijn vraag:
wat kan ik het beste doen met mijn videokaart? want ik ben redelijk tevreden over zijn prestaties,maar heel soms merk ik dat hij met sommige spellen de boel niet zo goed bij kan houden(zoals America's army op de hoogste resolutie en dergelijke).
ik zit te twijfelen tussen de geforce 7900gt 256mb of een ATI Radeon X1950Pro (256MB).
kan iemand mij er misschien bij helpen? of eventueel nog een andere upgrade van mijn pc voorstellen?
alvast bedankt,
mvg
Ik ben al een redelijk lange tijd bezig met mijn pc te upgraden. ik vind dat zelf wel redelijk belangrijk, maar ik loop nu een beetje vast.
dit zijn even wat gegevens van mijn pc:
Athlon 64 3200+ 2.00GHz HV 512kB S939 Box
Asus A8N-e
maxtor 200 GB SATA 2x
Creative Geluidskaart X-FI Elite Pro 7.1
GeForce 6600GT 128MB
CoolerMaster Ultra Silent Fan Series 120 mm
Zalman ZM-F3 120mm fan
Zalman ultra Quiet CPU Cooler CNPS7700-alcu
Zalman Ultra quiet VGA Cooler VF700-Cu
Chromatic Windmill
Zalman fanmate 2 voor de cpucooler
Hier komt nog bij dat ik eergisteren nog een nieuwe voeding van 430W en een passieve koeling van Zalman heb bestelt.
maaaaar..nu is mijn vraag:
wat kan ik het beste doen met mijn videokaart? want ik ben redelijk tevreden over zijn prestaties,maar heel soms merk ik dat hij met sommige spellen de boel niet zo goed bij kan houden(zoals America's army op de hoogste resolutie en dergelijke).
ik zit te twijfelen tussen de geforce 7900gt 256mb of een ATI Radeon X1950Pro (256MB).
kan iemand mij er misschien bij helpen? of eventueel nog een andere upgrade van mijn pc voorstellen?
alvast bedankt,
mvg