Welke videokaart kan in mijn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

veltsje

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
ik wil graag een nieuwe videokaart.. maar ik weet nu neit welke erin moet omdat je verschillende slots hebt .. dit heb ik in mijn pc...
Voeding 350 Watt ATX
Asus MB P4P800SE Intel P4
Intel Celeron D 335 2.8G
Cooler CPU AMD/Intel
DDRAM 256Mb PC3200 400MHz
HDD 80Gb 7200rpm 8Mb cache
ik hoop dat julli emij kunne helpen...

Wat wil je allemaal doen met die PC.... Gamen, beeldbewerking, alleen Sudoku's....
Wat bevalt je niet aan je oude videokaart?
Welk bedrag wil je inzetten.....

Misschien kun je beter die videokaart laten voor wat ie is en een beetje meer geheugen kopen.......?

tjsah wat er niet aan bevalt het is een 64 mb kaart en ik wil tog graag gamen met detail..
tjsh extra geheunge is ook nog een optie...
maar over de videokaart.... ik heb een vrij klein slot waar die kaart in moet(wat mijn eigenlijke vraag ook is) dus ik zou zo niet weten wat er in kan..

heb je misschien ook nog wat ideeen voor extra geheunge welk merk enzo... ik ben niet zo in computers

Laatst bewerkt:
Als dat kleine slot bruin van kleur is en boven je PCI slots zit, is het een AGP slot... en dat kan tot waanzinnige prestaties in staat zijn... [e.e.a. afhankelijk van je moederboard]

Welk moederboard heb je? [weet je het niet dan kun je hier even EVEREST downloaden:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html]
en dat geeft dan de exacte naam en type....

Geheugen moet van het type PC-3200 zijn en daar kun je even vrolijk naar Googelen om de beste prijs te vinden...

jij kan dan een beeld kaart nemen voor een agp slot leuk gamen kan je al met,
een gforce 6800 van nivida deze zijn nu niet gek duur en in veel smaaken te krijgen.

inderdaad een beetje geheugen bijplaatsen zou zeker nodig zijn als je wat wilt gamen

zoek een beetje op marktplaats en kijk naar 512mb

ff over je videokaart

wat kan je budget zijn?
we kunnen wel van alles aandragen voor je maar kan me voorstellen dat er een max aanzit

je zegt dat je met goede spec's wilt spelen maar daar zit dan ook een prijskaartje aan

Dat moederboard is inderdaad niets mis mee.. 8x AGP...
Memory upgraden naar tenminste 512 Mb
en dan een 256Mb videokaart erin...

Gekker moet je het niet maken want dan wordt de volgende "zwakke schakel" je Celeron processor....

als toevoeging ook hadig ff je video kaart te vermelden ik naam aan dat deze oud is.
64 mb mag je wel op kriken naar 512 of meer indien gewenst scheel echt stuken,
zal als je hier al boven leest:thumb:

die 64mb ging niet over zijn geheugen maar over zijn kaart die ie nu heeft

hij heeft nu 256mb intern

meneer/mevrouw heeft niet gezegd dat hij krap bij kas zat waarom begint men dan over werkgeheugen van marktplaats???:mad:

srry maar ik raad toch echt nieuw aan.

maar das mijn mening

okok

het was maar een voorstel

maar als ik zo de typfouten zie in de topicstarter.......

en ook nog een nieuwe/andere kaart?

maar ok als hij/zij geld genoeg heeft ok!!

ok was maar een grapje:D

maar over die type fouten da kan ook iets van dislexy zijn.

heb ik ook. ik werk ook heel de tijd met spellingscontrolle enzo. maakt voor de rest niet uit maar kan wel is irritant zijn:confused:

en over of hij/zij geld heeft ja of nee da weet ik ook nie srry ik kan je niet verder helpen:(

mijn budet houd ong. op bij 120 Euro voor een videokaart... videokaart hoeft niet het beste van het beste te zijn maar gewoon goed

ok was maar een grapje:D

maar over die type fouten da kan ook iets van dislexy zijn.

heb ik ook. ik werk ook heel de tijd met spellingscontrolle enzo. maakt voor de rest niet uit maar kan wel is irritant zijn:confused:

en over of hij/zij geld heeft ja of nee da weet ik ook nie srry ik kan je niet verder helpen:(

ok killer

ik probeer ook maar mee te denken

no hard feelings

mijn budet houd ong. op bij 120 Euro voor een videokaart... videokaart hoeft niet het beste van het beste te zijn maar gewoon goed

ok nu komen we ergens

zoals al voorgesteld was een 6800 serie

of wil je naar ati?

x800/850 serie

als je wilt aangeven of je alles nieuw wilt kopen of dat je het niet erg vindt om 2e hands te kijken?

ik probeer ook ff mee te denken.

wat dacht je van deze.
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JAGY5A&showTechData=true

alleen dat GS is jammer

en ik wil je ook geen winkel opdringen want ik kan hier zo 10 winkels opnoemen die precies hetzelfde product soms wel 25% goedkoper hebben in de zelfde verpakking en hoef je ook niet oz lang te wachten.

en over dat geheugen ik weet niet of dat bij die 120 zat in begrepen maar anders moet je meer iest in de gefroce 6 serie zoeken denk ik

of een ati.

Ik wil graag nieuw... en tsjah die videokaart ik heb naar dat slot gekeken waar die in moet die is zo klein daarom heb ik jullie ook gevraagd ik weet niet maar videokaart uit een andere pc die we hebben zou hier in geen mogelijkheid inkunnen...
maar ik zou het zeer o prijs stellen als jullie nog een paar videokaarten weten met link derbij?

alvast bedankt

Bedankt ik weet zo eerst wel genoeg
de rest die me heeft geholpen ook bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan