Welke videokaart kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt dus als ik de nvidia geforce 9600GT koop kan mijn pc het gewoon aan zonder problemen en kan ik de nieuwste spellen op high spelen als dat zo is bestel ik hem ergens;)

6-pins pci-express aansluiting nodig is om de kaart van haar stroom te kunnen voorzien.
hoe weet ik of ik dat heb zo´n 6pins

Laatst bewerkt:
Bedankt dus als ik de nvidia geforce 9600GT koop kan mijn pc het gewoon aan zonder problemen en kan ik de nieuwste spellen op high spelen als dat zo is bestel ik hem ergens;)

kwa videokaart wel ja, maar je processor weet ik niet, het schijnt niet zo'n goed game-cpu te zijn, maar ik denk niet dat die zo'n groot probleem is

kan ik er wel call of duty 4 modern warfare op zijn hoogst mee spelen?

weet iemand toevallig waar ik deze videokaart kan bestellen:o wat betrouwbaar is.

Bedankt:thumb:
nog klein dingetje over die 6pins aansluiting van de kaart is dat een standaard aansluiting?
dus of het altijd past?

maakt het uit of ik deze pak of deze:
Zotac GeForce 9600GT,GDDR3, PCI Express x16
XFX GeForce 9600GT,512MB, GDDR3, PCI Express

Laatst bewerkt:
goedkoper is hij op de site niet die arno gaf
xfx is € 158,58
zotac is 158.01 :p (hij is nu afgeprijsd van €163

denk dat ik toch gewoon die xfx pak die paar cent:p

Bedankt mensen voor jullie hulp:thumb:
probleem is opgelost;)
laat nog wel weten als ik hem heb;)

nog een klein dingetje las op de site van tweakers dit:
Nvidia raadt een 400W-voeding aan die 26A kan leveren op de 12V-lijn (het gaat over de nvidia geforce 9600GT)

op de voeding die ik heb staat ac input 230-240volt 5A 50-60Hz
max output power 400watt

het wattage is goed maar hun zeggen dat hij 26A moet kunnen leveren terwijl er bij mij maar 5A opstaat:confused: kan ik hem toch aanschaffen?

Blijft de genoemde bottleneck over. Bedenk dat waarschijnlijk je processor na, de inbouw van een betere videokaart, de kwaliteit van de geleverde gamebeelden bepaalt.

Zelf ervaring met drie PC's en COD4:

1) P4 2,4 Ghz, 1024 Mb ram, X1650 Pro 256 Mb AGP, DVI aangesloten.
2) P4 3,0 Ghz, 1024 Mb ram, X1650 Pro 512 Mb AGP, VGA aangesloten
3) Q6600 (4x)2,4 Ghz, 2048 Mb, 8800GTS 640 Mb PCI express, DVI aangesloten

COD 4 draait uiteraard prima op systeem 3. Systeem 1, met niet al te hoge instellingen krijgt een "zes" en systeem 2 een "vijfje". COD4 draait op die twee oudere systemen op een lage resolutie (800x600) en de meeste zaken op laag ingesteld (of uitgezet).

Hey,

waarom haal je niet deze 8800GS XXX vergelijkbaar met de 9600GT.

http://azerty.nl/producten/product_detail/160/64334/geforce-8800gs-xxx.html

hij kan veel beter die 9600GT pakken dan de 8800GS, want die gs is maar 384mb, en de 9600GT is 512mb , en ook nog eens hoger geklokt, dus de 9600GT is beter dan de 8800GS ,

en ik weet wel eigenlijk bijna zeker dat je last gaat krijgen van bottleneck, want dat heb ik ook met een 8800GT en de E4300 ( core 2 duo 1.8ghz, heb op 2.1 ghz ook nog bottleneck )

ik begrijp een dingetje nog niet over dat bottleneck.:o
wat wil dat precies zeggen?:confused:
arno jij zei dat je er ook last van hebt op wat voor manier dan?

heb hier nog een plaatje waar mijn systeem in het kort opstaat:
http://img178.imageshack.us/my.php?image=informatiepcvq0.jpg

als zo'n bottleneck erg is zou ik dan bijv een videokaart van 256mb en met 256bit moeten pakken ofzo?

ik weet ook niet precies wat het is, maar in iedergeval als je videokaart sneller is dan je processor , dan houd je processor je videokaart tegen en dan haal je niet alle performance uit je kaart, maar ik zou gewoon de 9600GT kopen , en als je het niet bevalt , dus niet genoeg performence, een andere cpu kopen/sparen

oke snap het nu beter:thumb:
bestel gewoon die nvidia geforce 9600gt;)

ik wilde dus de nvidea geforce 9600GT kopen staat er ineens dit bij:
PCI-E 2.0 aansluiting.
past dat ook op deze?

PCI-Express Information :
Number of connectors : 1

Bus PCI-Express :
Device : 82945G/GZ/P/PL PCIe Root Port
Version : 1.0
Port : 2
Physical Slot : #4
Slot Populated : Yes
Link Width : x16 (max. x16)
Link Speed : 2.5 GB/s

Bus PCI-Express :
Device : GeForce 6700 XL
Version : 1.0
Port : 0
Link Width : x16 (max. x16)
Link Speed : 2.5 GB/s

moederbord: MSI MS-7204

Laatst bewerkt:
zolang als jij pci 16x aansluiting hebt dan past dit ook, want pci 2.0 ondersteund de nieuwe moederborden en de andere ook nog met 16x, en als je ooit een nieuw moederbord zou kopen, dan past je kaartje ook nog.

grtz Arno

oke bedankt:thumb:
nu weet ik zeker dat het goed is en kan ik hem eindelijk bestellen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan