welke videokaart moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke :D ik verheug me er nu al op! :p
Bedankt trouwens voor alle hulp:thumb:

Een cpu overclocken doe je in je bios.Maar aangezien jij een merk-pc hebt zal het me niks verbazen als dat allemaal gelockt staat.

Als je niet weet wat je doet wel ja...

In jou geval zou gewoon niet doen.En zoals gezegd: denk ook niet dat bij jou de mogelijkheid er is in je bios.

Hou het gewoon bij een leuke videokaart(waar je het topic om begonnen bent)dat is in jou geval vergeleken met hetgeen je nu hebt al een hele stap vooruit qua gaming.

Als je niet weet wat je doet wel ja...

In jou geval zou gewoon niet doen.En zoals gezegd: denk ook niet dat bij jou de mogelijkheid er is in je bios.

Hou het gewoon bij een leuke videokaart(waar je het topic om begonnen bent)dat is in jou geval vergeleken met hetgeen je nu hebt al een hele stap vooruit qua gaming.

oke is goed ! :thumb:

oke dit is mijn laatste vraag:d , Ik heb een AMD Athlon X2 64 Dual processor 4000+ +2.1GHz maar is dit niet te slecht om met de ATI HD 5670 te spelen?:shocked:

maakt het eigenlijk veel uit of je een 512 mb of 1gb videokaart koopt?

:/ das een moeilijke vraag denk dat het net wel of net niet kan...
extreme power plus is van coolermaster...
de HD5670 is wat dat betreft erg zuinig als het klopt vebruikt het ongeveer 75watt
meschien handig om een pc wattage calculator te gebruiken...

ik kom met Antec wattage calculator uit op 273watts.. en dat is dan zonder fans en cdrom mee gerekent
en voor de zekerheid zou ik daar minimaal 50 watt bij rekenen dat is dan 327watt

het zou net kunnen...
je kan het alleen zien door het uit te proberen

Laatst bewerkt:
oke, wat zou jij allemaal kopen als je mij was? welke graka en welke voeding? :confused:

als ik jou was?

deze twee...
ben je gelijk af van het gezijk
klik

maar ik dacht dat je er allang uit was?

ja maar ik begon weer te twijfelen en toen kwam COD BO er nog tussen :p maar kan je ook inplaats van die voeding gewoon de coolermaster elite power 460 W nemen? hij is 20 euro goedkoper!:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan