Welke videokaart???<<>>Pc112 weer:D

• Onderwerp starter Onderwerp starter pc112
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pc112

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Ik heb een kleine broertje hij is zelf al 11 en wil net zo goede gamer zijn als mij dus we gingen een tweedehandse computer kopen en ja hoor het kosten zo 60euro :D redelijke pc pentium 4 met 2.0 ghz maar ja er moet ook een goede videokaart in voor games dus ik wou een videokaart kopen maar er zit een agp 4x dat is ***** weet iemand waar je nog vette kaarten kan kopen met een snelheid van 4x laat wat website zien want mij broertje wil ook wel een sof2 doen of Medal of honor of bf2

Srry maar ja misschien dat ik er meer aandacht voor krijg

Als ik naar de kaart in je eerste link kijk, lijkt het me een AGP-Pro uitvoering, dus je moet dan een AGP-pro slot hebben. Die tweede lijkt me een normale AGP uitvoering.

Welk moederbord zit er in die pc?

Ik heb een Chaintech 9BJA moederbord in de kast van me broertje

te snel enter gedrukt maar heb geen handleiding van die moederbord kreeg je niet er bij.

bij mij lukt het ook maar misschien dat ik ga google misschien dat ik wat vindt maar misschien wil je ook mee helpen want ik heb net die man gebeld maar hij zei dat hij geen handleiding meer heeft want hij dacht dat ik dat wel allemaal wel weet dus niet :S:confused:

even kijken

Bij gistron.nl is de volgende kaart te koop: Connect3D ATI Radeon 9250SE 128MB
Deze kost weinig en er staat bij datie AGP 4x ondersteund.
Misschien is het wat.

gr. Jochem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan