Welke Videokaart voor mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigGeoffrey

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Hallo allemaal,

ik ben aan het kijken om een nieuwe videokaart te kopen voor mijn pc. Mijn budget is rond de 150 euro. Dit zijn mijn specs:

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00 Ghz
Asustek P5KPL/1600 mobo
4096MB DDR2 werkgeheugen @ 400mhz
Nvidia Geforce 9500 GT 512 mb

Moet ik dan ook een grote voeding erin zetten?
Alvast bedankt!

Gr BG

Dat van die voeding kunnen we alleen beoordelen als we weten welke voeding je nu hebt! Hoeveel Watt kan je voeding leveren?

Ron

Met die voeding moet het wel lukken. Zelf zou ik naar 600 watt gaan, maar 460 zou net genoeg moeten zijn

Ron

Tot 150 euro heb je heel veel goede kaarten, zie hier
En hoe duurder hoe beter over het algemeen als je over moderne kaarten praat. Maar wat wil je er mee doen?

Ron

Nu heb ik een videokaart waarmee ik alles zo'n beetje kan spelen. Ik speel veel Modern Warfare 2. Maar zelfs Crysis draait met dit systeem. Maar ik wil alles op hogere resolutie spelen (1920 bij 1080) en crysis wil ik op hoog kunnen spelen.

Hoi...en welkom nog op Helpmij.nl

Ik denk dat een gtx460(768mb)voor jou een prima upgrade kan zijn.
Prijs om en nabij de 140 euro.

Bedankt voor de reactie, ik zit er even naar te kijken en het is idd een mooie kaart. Die past ook wel op mijn mobo?

Ja die past op je mobo ja(pci-e x16).Een kaartje met prima prestaties en een vooruitgang met wat je nu hebt.Wat ook nog eens op je huidige psu kan draaien.

Ik ga m volgende week denk ik bestellen, dan laat ik het weten. Als het deze wordt dan zal ik het via de link doen!

Gr

Ik heb hem net gekocht, de versie van Palit. Zodra hij binnen is en werkt zal ik laten horen hoe hij bevalt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan