welke videokaart ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

boyke202

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
ik heb twee systemen
P4 2,4 Ghz - 512 Mb - MX-420 kaart
P3 450 Mhz - 256 Mb - Matrox Mill G450

Om op de P3 wat meer spellen te kunnen spelen zou ik graag daar een andere kaart in willen.

twee opties:
* of mx-420 kaart en P3 en een nieuwe voor de P4.
* een nieuwe voor de P3 , ben eigenlijk wel tevreden over
de kaart welke in de P4 zit.

Ik heb al op de topic videokaarten gekeken maar daar snap ik niets van, echte leek dus.

Wat voor kaart zou ik beide gevallen het best kunnen kopen wil ongeveer 150 euro uitgeven.

Hoeveel MB hebben die 2 videokaarten van je?

Ik zou die mx420 in die p3 steken en een nieuwe videokaart in die p4. Aangezien je toch tot een €150 wil gaan, en je al veeeeeeel betere kaarten dan een MX420 hebt voor die prijs. Van exacte prijzen van videokaarten weet ik niet zoveel, maar ik denk dat hier wel mensen op het forum zitten die wel weten welke kaart voor €150 het beste is.

Ha ja, best dat je minimum 128 ram videokaart pakt.

Jongens, ik denk dat hij hier veel meer aan heeft...:rolleyes:

dank je voor alle hulp

maar heeft niemand een eigen goede tip,

wat gebruiken jullie zelf?

Ik heb zelf een GeForce FX 5600 256MB, maar deze heb ik maar even kunnen gebruiken in een leenpc, hij beviel mij goed, en was ook niet zo duur (189,00 toen) nu heb ik een Riva TNT Pro 2, maar die zal ik je zeker niet aanraden

ik zit te twijfelen tussen:

ChainTech FX5600XT 256 MB TV Out 149,00

of GainWard FX5600 128 MB TV Out 145,00

of GainWard FX5600 256 MB TV Out 167,00

Ik dacht dat de XT een soort "light" versie was, dus ik zou toch iets meer geld uitgeven voor de Gainward van €167.

Maar dit is mijn mening, ik weet niet wat jouw mening is, laat het weten..

Mooi, en... wat vindt je er tot nu toe van? (of heb je hem nog niet gekocht/besteld?)

Ik heb hem gekocht en inmiddels geinstalleerd. Alleen door feestdagen is er weinig mee gedaan. De eerste indruk is erg goed.
Op moment dat ik iets meer kan vertellen laat ik dat weten

Het eerste spel gespeeld NFS Underground.
Ziet er perfect uit, ben nu al dik tevreden

dank je voor de hulp

:thumb: No problemo :D

Ik heb NFS Underground ook gezien met een Readon 7500 C maar dat verschil is ook aanzienlijk minder dus ik denk dat de keus goed is geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan