Graag hulp !
Ik heb nu een videokaart : NVIDIA Gforce4 MX 440 with AGP8x.
Ik wil graag vanaf mijn NIET digitale videocamera(JVC) de videóbeelden op mijn harde schijf zetten.
Mijn videocamera heeft een TV-out uitgang, het kabeltje wat daaruitkomt heeft aan het uiteinde een tulp stekker.
Deze kan ik dus niet aansluiten op mijn bovenstaande videokaart, daar deze geen Video-in ingang heeft.
Nu wil de de volgende videokaart aanschaffen :
Asus V9520/TD FX5200 128MB DDR 400Mhz + DVI, met volgende specificaties(VGA output :Standard 15-pin D-sub, TV-out put:S-VHS & Composite, DVI output: DVI-I,
2nd VGA output: Supported with bundled adapator,
Cable/Adaptor Bundled: TV out adaptor DVI to 2nd VGA adaptor)
Kan ik nu eventueel met bovenstaande nieuwe videokaart wel mijn videocamera hierop aanlsuiten??
Of weet iemand welke videokaart ik wel moet aanschaffen???
Ik heb nu een videokaart : NVIDIA Gforce4 MX 440 with AGP8x.
Ik wil graag vanaf mijn NIET digitale videocamera(JVC) de videóbeelden op mijn harde schijf zetten.
Mijn videocamera heeft een TV-out uitgang, het kabeltje wat daaruitkomt heeft aan het uiteinde een tulp stekker.
Deze kan ik dus niet aansluiten op mijn bovenstaande videokaart, daar deze geen Video-in ingang heeft.
Nu wil de de volgende videokaart aanschaffen :
Asus V9520/TD FX5200 128MB DDR 400Mhz + DVI, met volgende specificaties(VGA output :Standard 15-pin D-sub, TV-out put:S-VHS & Composite, DVI output: DVI-I,
2nd VGA output: Supported with bundled adapator,
Cable/Adaptor Bundled: TV out adaptor DVI to 2nd VGA adaptor)
Kan ik nu eventueel met bovenstaande nieuwe videokaart wel mijn videocamera hierop aanlsuiten??
Of weet iemand welke videokaart ik wel moet aanschaffen???