MisterDennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2002
Ik heb een chat programma gedownload, genaamd: Second Life
Maar als ik hem wil opstarten krijg ik een foutmelding die aangeeft dat mijn videokaart niet voldoet aan de eisen van het programma.
Ze raden me aan om een nVidia GeForce 2 of hoger te nemen of een ATI Radeon 8500 of hoger te nemen. En elk met 32mb of meer.
Ik weet niet beter dan dat videokaarten zorgen voor een beter en mooier beeld met games en nu blijkbaar ook met chat programma`s.
Ok, een videokaart is nooit weg.
Maar ik wil graag wel een kopen dan waar ik meer aan heb dan.
Ik speel maar een enkele keer een spel.
Command and Conquer of Simcity dan.
Die kan ik nu ook zonder problemen spelen.
Kan ik dan gewoon een aanbevolen video kaart kopen?
Ik heb net mijn systeem bekeken maar kan geen videokaart vinden (via rechtermuisknop op mijn computer end an hardwar aan klikken)
Ik heb een Medion computer.
Ik dacht dat er altijd een videokaart standaard in hoorde te zitten.
Hopelijk kan iemand mij mijn vraag beantwoorden.
Maar als ik hem wil opstarten krijg ik een foutmelding die aangeeft dat mijn videokaart niet voldoet aan de eisen van het programma.
Ze raden me aan om een nVidia GeForce 2 of hoger te nemen of een ATI Radeon 8500 of hoger te nemen. En elk met 32mb of meer.
Ik weet niet beter dan dat videokaarten zorgen voor een beter en mooier beeld met games en nu blijkbaar ook met chat programma`s.
Ok, een videokaart is nooit weg.
Maar ik wil graag wel een kopen dan waar ik meer aan heb dan.
Ik speel maar een enkele keer een spel.
Command and Conquer of Simcity dan.
Die kan ik nu ook zonder problemen spelen.
Kan ik dan gewoon een aanbevolen video kaart kopen?
Ik heb net mijn systeem bekeken maar kan geen videokaart vinden (via rechtermuisknop op mijn computer end an hardwar aan klikken)
Ik heb een Medion computer.
Ik dacht dat er altijd een videokaart standaard in hoorde te zitten.
Hopelijk kan iemand mij mijn vraag beantwoorden.