welke videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurrie

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hoi,

ik wil een betere videokaart kopen, maar heb geen idee welke. hij moet wel zo goed zijn dat ik spellen als call of duty 4, counter strike source kan spelen.
En wat is precies een 3d videokaart?

Ik heb nu iets met NVIDIA GeForce4 MX Integrated GPU.

Tja, als zo'n 'geweldige' videokaart nu in je PC zit, dan vraag ik me af of de rest van je PC call of duty 4 kan draaien.

Geef de rest van je specificaties eens.

Wat je ook even kan doen is surfen naar www.canirunit.com.

Daar kan je Cod4 opzoeken in de lijst en op de grote knop drukken. Het programma gaat dan kijken of jou huidige pc dit spel aankan en op welke punten je hardware niet voldoet.

Dat je huidige videokaart niet zal voldoen is duidelijk, maar je ziet gelijk alle specificaties van je pc en of deze met eventueel alleen een nieuwe kaart Cod4 aan kan.

En plaats idd de rest van je pc specificaties ook even hier of maak een screenshot van de uitslag van de test en plaats die hier.

Op die manier zullen we je beter advies kunnen geven.

Tja, als zo'n 'geweldige' videokaart nu in je PC zit, dan vraag ik me af of de rest van je PC call of duty 4 kan draaien.

Geef de rest van je specificaties eens.

hoe?:o everest?

ik heb die test uitgevoerd en deze screentjes gemaakt:
1
2
3

ook heb ik een nieuwere driver voor mijn huidige videokaart gedownload, dit werd aanbevolen.

Uit de screens blijkt dat ook je CPU het niet aan kan. Met alleen een neiwue videokaart ben je er dus niet. Dit geld in ieder geval voor Cod4. Van de derde screen kan ik niet veel zeggen, want ik weet niet zeker welk spel dat is.

Cod4 gaat op je huidige hardware NIET werken, sorry.

het derde scherm is ook cod4, maar dan de recommended hardware.

en is het mogelijk om een nieuwe processor te kopen? en hoe duur is dat?
ik hoef trouwens ook niet alleen een nieuwe videokaart voor cod, maar ook voor andere spellen die verder wel kunnen werken, dus welke videokaart kan ik dan het beste kopen?

Laatst bewerkt:
Tja, helemaal op de hoogte van wat wel en niet kan met een bepaald moederbord weet ik niet.

Ik weet wel dat het in ieder geval ligt aan wat jou moederbord nog kan hebben. Ik denk dat je deze vraag het beste nog eens kan plaatsen in de hardware sectie van dit forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan