Welke videokaart????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesleydeheer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Hallo,

ik heb deze week een nieuwe pc gekocht, met een Asrock moederboard.
Hierop zit een onboard videoprocessor: Nvidia Geforce 6150SE,
een AMD athlon 64X2 duo-core CPU (2,43GHZ),
en 2 gig RAM.

Nu wil een een nieuwe videokaart kopen omdat ik deze enorm slecht vind.... kan NFS CARBON (oude game) niet eens op hoge settings spelen, en wil binnekort toch echt nog wel OBlivion en Bioshock gaan spelen....

Nu heb ik een Nvidia Geforce 8600 GT OC gevonden voor 100 euro, is dit een beetje redelijke kaart...? en kan ik hem wel in mijn pc stoppen....?

Misschien heeft iemand een suggestie voor een goede kaart....?
Ik ben een arme student met laag budget, maar wil toch echt wel graag wat dope nieuwe games kunnen spelen....

Heb de GPU btw al gespot op internet voor 60 euro (marktplaats) maar zonder koeling...

Ik hoor et graag
Groet
Wesley de Heer

gamen met een micro atx bordje het zal wel gaan maar de kaart zal niet optimaal benut worden.

-virtuosa

Wat bedoel je precies???(ben enorme leek op gebied van videokaarten)
Heb gelezen dat de 8600GTS beter is dan de 8600GT en deze is ook nog geodkoper...
is dit dan misschien iets??
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1067161&showTechData=true

Als het budget €60 is, is dat een heel goede keuze.

Deze radeon 3850 is wel alweer een stuk sneller, maar ook drie tientjes duurder.

Vereist wel een goede voeding (400/450w Amerk)

mvg leo

Ik wil per sé een nvidia GPU, heb ze allebei gehad en vind over het algemeen de Nvidia geforce beter dan de ati radeon.

Ik ga denk voor de 8600GTS want die vraagt maar 75 watt aan voeding, dus dat moet lukken in mijn kast :)

Bedankt voor de hulp :)

GROETJES

Nvidia of ati zijn al heel wat discussies over geveord. Ik houd het er altijd op dat dan de één dan de ander beter is.

Veel plezier met de kaart

jah vind de interface van en gebruiksgemak van Nvidia handiger :)

Thank you! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan