Wesleydeheer
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2008
Hallo,
ik heb deze week een nieuwe pc gekocht, met een Asrock moederboard.
Hierop zit een onboard videoprocessor: Nvidia Geforce 6150SE,
een AMD athlon 64X2 duo-core CPU (2,43GHZ),
en 2 gig RAM.
Nu wil een een nieuwe videokaart kopen omdat ik deze enorm slecht vind.... kan NFS CARBON (oude game) niet eens op hoge settings spelen, en wil binnekort toch echt nog wel OBlivion en Bioshock gaan spelen....
Nu heb ik een Nvidia Geforce 8600 GT OC gevonden voor 100 euro, is dit een beetje redelijke kaart...? en kan ik hem wel in mijn pc stoppen....?
Misschien heeft iemand een suggestie voor een goede kaart....?
Ik ben een arme student met laag budget, maar wil toch echt wel graag wat dope nieuwe games kunnen spelen....
Heb de GPU btw al gespot op internet voor 60 euro (marktplaats) maar zonder koeling...
Ik hoor et graag
Groet
Wesley de Heer
ik heb deze week een nieuwe pc gekocht, met een Asrock moederboard.
Hierop zit een onboard videoprocessor: Nvidia Geforce 6150SE,
een AMD athlon 64X2 duo-core CPU (2,43GHZ),
en 2 gig RAM.
Nu wil een een nieuwe videokaart kopen omdat ik deze enorm slecht vind.... kan NFS CARBON (oude game) niet eens op hoge settings spelen, en wil binnekort toch echt nog wel OBlivion en Bioshock gaan spelen....
Nu heb ik een Nvidia Geforce 8600 GT OC gevonden voor 100 euro, is dit een beetje redelijke kaart...? en kan ik hem wel in mijn pc stoppen....?
Misschien heeft iemand een suggestie voor een goede kaart....?
Ik ben een arme student met laag budget, maar wil toch echt wel graag wat dope nieuwe games kunnen spelen....
Heb de GPU btw al gespot op internet voor 60 euro (marktplaats) maar zonder koeling...
Ik hoor et graag
Groet
Wesley de Heer