Welke videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolferer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
ik wil ook een nieuwe computer gaan kopen,
maar dan wil ik eerst weten wat de beste video kaart is van de volgende:
NVIDIA GeForce 9100
nVidia GeForce 8200
nVidia GeForce 7050
nVidia GeForce 8600M GS
NVIDIA GeForce 6600
Intel GMA 4500MD

?????????????????

@wolferer: Welkom op helpmij

Ten eerste heb ik de mod gevraagd om je vraag een eigen plek te geven.dit omdat het een topic van iemand anders is en al een paar maanden oud.

Nu even je vraag:Je haalt eigenlijk een paar dingen door elkaar.
Je geeft in dat rijtje videokaarten aan alsmede videochips(de m8600 en de 4500md bijv)
Daarbij lees ik dat je een nieuw systeem wilt kopen en de kaarten die je aangeeft zijn behoorlijk uit de tijd cq matige prestaties.Geen van deze kaarten zou je eigenlijk meer moeten nemen.

Wat voor systeem wil je halen en voor welke doelstellingen?
Wellicht is het een optie om een topic te openen voor het samenstellen van een systeem?
Indien je daar je wensen etc etc en budget neerzet zijn er voldoende mede helpmij'rs die een systeem voor je kunnen samenstellen

Laatst bewerkt:
Als je de vraag / vragen hebt beantwoord, dan is dit een leuke site om even de "positie" van die kaart te bepalen. Het bericht is weliswaar van 9-2008, maar omdat jij vermoedelijk geen kaart gaat kopen die net op de markt is, verwacht ik dat de kaart die het gaat worden er wel tussen zal staan.
Klik links in beeld op een kaart en de preataties worden als 100% weergegeven. De boven -en onderliggende kaarten worden vervolgens als +100 of -100% weergegeven. Het is best wel een grappige site om indicatief de prestaties van een kaart te beoordelen.

videokaart

@wolferer: Welkom op helpmij

Ten eerste heb ik de mod gevraagd om je vraag een eigen plek te geven.dit omdat het een topic van iemand anders is en al een paar maanden oud.

Nu even je vraag:Je haalt eigenlijk een paar dingen door elkaar.
Je geeft in dat rijtje videokaarten aan alsmede videochips(de m8600 en de 4500md bijv)
Daarbij lees ik dat je een nieuw systeem wilt kopen en de kaarten die je aangeeft zijn behoorlijk uit de tijd cq matige prestaties.Geen van deze kaarten zou je eigenlijk meer moeten nemen.

Wat voor systeem wil je halen en voor welke doelstellingen?
Wellicht is het een optie om een topic te openen voor het samenstellen van een systeem?
Indien je daar je wensen etc etc en budget neerzet zijn er voldoende mede helpmij'rs die een systeem voor je kunnen samenstellen

ik kan alleen kiezen tussen die kaarten, chips ,
ik keek op wehkamp en neckerman .nl
daar stonden degene die ik noemden bij videokaarten dus daar was ik vanuit gegaan.
maar ik wil eigenlijk echt weten wat van de kaarten de BESTE is.;)
mijn budget is 450 euro, en ik wil minimaal 160g hardeschijf en 3g werkgeheugen en een goede video kaart en een minimaal 17'' scherm
? dankje voor je reactie.:D

Laatst bewerkt:
Heb je die link bekeken die ik plaatste? Daar staan heel veel goede, zeer goede en minder goede kaarten. Ook enkele van de door jou genoemde staan ertussen.

videokaart

eigenlijk staat er geeneen van de door mij genoemde kaarten tussen:shocked:

Mag ik vragen waarom je gebonden bent aan Wehkamp of neck....??

er zijn zooooveeeeeel laptops en even zoveel shops

eigenlijk staat er geeneen van de door mij genoemde kaarten tussen:shocked:
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik dat samen met jou vaststel. Ik moet daarnaast bekennen dat ik idd. niet de check per door jou geplaatste kaart heb gedaan. Dat was handiger geweest voor een 100% vergelijking.

Laat ik dan toch proberen het tabbeltje naar de jou genoemde kaarten te vertalen: vergelijk met een naasthogere of naastlagere kaart en je weet ongeveer waar je aan toe bent.

Mag ik vragen waarom je gebonden bent aan Wehkamp of neck....??

er zijn zooooveeeeeel laptops en even zoveel shops

daar ben ik niet aan gebonden maar daar zijn ze goedkoop en daar vond ik er een paar die me wel goed leken, maar er waren verschillende video kaarten dus ik wilde weten welke daarvan de beste was. En ik wil alleen 2moons Cabal en Silkroad op de hoogste stand kunnen spelen en dat het nog wel mooi en snel is, ik hoop dat een van die kaarten dat kan. Ik weet dat de 6600 dat kan maar ik wil dan nog weten of een van de andere beter is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan