Welke videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

noveas

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Ik heb een onboard videokaart op mijn intel moederbord: DQ45CB met intel core 2quad.

Maar ik merk met spellen zoals counter strike en cod modern warfare dat hij het niet aankan.

Dus nu vraag ik me af wat voor videokaart meot ik dan kopen. Want het is natuurlijk onzin om een hele dure te kopen.. Denk ik :p.

Ik wil er ook een svideo uitgang op hebben voor mijn tv..

Ik zou dus echt niet weten welke ik moet hebben:P
En hoop ik dus dat iemand mij hierbij kan helpen..

Alvast bedankt.

Arjo...

Goedemiddag,

Zou ik even je hardware melden je voeding en je budget daar kunnen we wat mee.

Oke.. dat wil ik wel.. als ik weet waaraan ik kan zien wat voor voeding het is.. :)

Hoi,

Door even de pc open te maken en op de sticker van de voeding te kijken is de enigste optie

IN WIN en POWER MAN staat erop model nr: IW-P250A 3-1
250W max output power

budget hangt van hoeveel die dingen kosten.. maar als ik maar weet waarop ik moet zoeken.. welk type enz.

intel core 2quad cpu q8200 @ 2.33GHz 2.33GHz
ram geheugen 4gb
64 bits besturings systeem

Bedoelde je dat?

op de doos staat:

Int4el executive series. desktop boards
DQ45CB

For the intel core 2 quad and intel core 2 duo processors

intel q45 express chipset
with ICH10DO and directx 10 support

intel AMT 5.0 professional

Hoi,

Als dit je moederbord is kan je dus kijken naar een pci-e kaart maar hou er rekening mee als ik het van de voeding goed begrijp dat je maar een 250 watt voeding hebt dat je deze ook zal moeten vervangen voor een 450 watt a-merk voeding

ja dat is em :D oke.. alternate een goede site daarvoor of zijn die duur/niet goed?

Alternate is niks mis mee hoor.
Als je dan een kaart gevonden hebt zou je hem hier eens kunnen voorleggen ..

Wil je dan bestellen denk eens hier aan.

Oke. ik denk dat ik wat leuke kaarten gevonden heb.. zal hem dan zeker via jullie site kopen;)

Ik neem aan dat tv-out.. svideo is?

oke.. ik weet nu wat voor kaart ik wil:P prijs zal wel net iets boven de 100 liggen..

Ik wil gewoon games soepel kunnen spelen zoals counter strike en guildwars. Dat gaat al gauw.. en is al snel beter als mijn onboard kaart..

En ik zit te denken om binnekort een hd tv te kopen.. maar dan moet er zeker een hdmi uitgang op zitten. en heb ik dus niets aan tv out?

En kan ik dan hd films kijken vanaf mijn pc op hd-tv?

Het hele verhaal over hdmi heb ik me nog niet dusdanig goed in verdiept dat ik daar 100% juiste info over kan geven.Dat laat ik dan ook even over aan mede helpmij'rs die daar wel ïnzitten" voordat ik iets ga zeggen wat kant nog wal raakt.

Over een kaart zelf qua gamen en voeding zoals Modag ook al aangaf daar kom ik wel uit;)

oke.. dan de vraag.. hoeveel geheugen heb ik nodig en welke geheugen bus? En wat moet zo`n de kloksnelheid van gpu en geheugen zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan