welke videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie dat er word aangeraden 2,5 gb ram kan ik er ook zo een extra bij in zeten ?

he ja nu je het zegt k dacht altijd dat ik maar 2 had blunder:o laat dan maar
kan ik trouwens niet gewoon met pc wizard of CPU-Z kijken naar mijn voeding ?

ik snap er nu helemaal niets meer van can i run it zegt dat ik 2 gb ram heb en pc wizard zegt 4 x 1056 ofzo ram :confused:

ik kan de 9600 gt niet meer bestellen welke van radeon hd versie is ook goed ?

Zie mijn bericht van 16 augustus 14.42 uur. (de link) Kijk waar de 9600 GT staat, kijk vervolgens in de rechterkolom (de Ati kolom) en je ziet het qua prestaties vergelijkbare Ati model.

Laatst bewerkt:
oohja toch bedankt ik heb nog even 1 vraagje kan ik mijn computer niet nog even een klein 'boost' ofzo iets geven zonder een heel nieuw moederboard te kopen ?

Jazeker kan dat, Koop een processor uit dit rijtje (7400, 8400 of 8500), plaats een nieuwe videokaart ne je bent het heertje.

kan ook de e 3400 want ik heb niet zo heel veel geld te spenderen

Je wilde toch een sneller systeem? De 3400 is een Celeron processor en ja deze langzame processor gaat passen.

Je gaat er met die 3400 weinig mee opschieten, weliswaar is de kloksnelheid beter dan die van je huidige, maar het is een Celeron en die hebben een kleinere catche dus per saldo zal je er weinig mee opschieten. Als je wil verbeteren dan zal je toch echt één van die drie moeten nemen die ik eerder noemde.

Laatst bewerkt:
Nee, want de processor die je nu linkt is GEEN Core2Duo, maar een Pentium Dual core.

Laatst bewerkt:
k zag het net ook ;) k heb ook al niet al teveel verstand van computers meer van de software en niet de hardware
ik hou het denk ik eerst maar bij een nieuwe videokaart en extra geheugen als dat er nog bij past en als hij dan nog niet snel genoeg is koop ik dan de e8400

vergeten te vragen kan ik mijn pc ook overclocken (klein beetje) zonder problemen te krijgen

Alles kan, dus ook overklokken, maar daar heb ik (qua uitvoering) geen verstand van.

oke bedankt ik google wel even ;) (doe ik normaal altijd direkt maar dit is makkelijker)

klaar

het is opgelost ik heb de HD radeon 4670 gekocht en speel nu mafia 2 en gta 4 prima :D

bedankt
Spensha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan