Welke Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Weecow

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2011
Hallo,

Ik heb een probleem want ik kan niet kiezen welke videokaart ik moet kiezen :confused:

Dit is me PC:

Moederbord: Asus M2V-MX SE
Chipset: K8M890 CE host bridge
Processor: Amd Athlon 64 x2 4400+2300 MHZ
Werkgeheugen: 2048 MB (2x 1024 DDR2 SDram)
Videokaart: Nvidia GeForce 210
besturings systeem: Windows 7
dirextx 10

Bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor je antwoord!

maar sommige daarvan zijn DDR3 kan dat wel op mijn pc?

Bedankt!

ik zou kiezen voor nvidia, ik heb zowel ati als nvidia gebruikt en nvidia loopt minder vast en heeft minder driver problemen (de ati die ik heb gehad is de: hd4870x2 en de nvidia´s: gtx560ti, 9300m gs, 320m en 8600gt)
het vastlopen lag ook duidelijk aan de videokaart want vanaf ik overstapte van de 8600gt naar de hd4870x2 had ik de problemen met vastlopen en als ik de grafische kaart weer verwisselde voor de 8600gt liep de pc weer een stuk minder vast en het lag ook niet aan de voeding.

Kan ik dan gewoon DDR3 afspelen op mijn moederbord? of kan ik zelf GDDR4?

Bedankt

ja, dat is geen enkel probleem.
alleen je kunt geen ddr3 geheugen op je moederbord zelf aansluiten maar op de videokaart is het geen enkel probleem.
en wat is ongeveer je budget voor een videokaart?

100 euro

en wat voor videokaart rond de 50 euro is wel goed?

Laat je niet van de wijs brengen dat je voor 50 euro geen goede videokaart kan kopen, want dit is absoluut niet waar. Dennis is waarschijnlijk iemand met een 'game pc' gezien zijn meest recente grafische kaart en dit duidt op het feit dat hij ervan uitgaat dat als je een spel niet op de maximale resolutie en op zijn allermooist kan spelen dan is de kaart al 'niet goed'. Je moet dus even nagaan wat je precies met de videokaart die je gaat aanschaffen wil. Af en toe een spelletje spelen is vaak geen probleem voor zulke kaarten, al zal het dan niet optimaal tot z'n recht komen, maar dat moet je dan maar voor lief nemen.

Als er nu een geforce 210 inzit heeft geen zin om een kaart van 50 euro te kopen.Je zet er tenopzichte van die 210 geen stappen mee vooruit.Zonde dan van die 50 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan