Welke virusscanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkSoul

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
hallo ik heb net xp geinstaleerd en er is geen antivirus bij geleverd nu kan ik elke krijgen die ik wil met mijn oom enzo lbalbalabalabal
maar welke is de beste ?

Hier heeft iedereen een eigen mening over.
Mijn mening is dat ik de AVG free het beste vind.
Maar je hebt natuurlijk ook nog de betaalde versie en daarin schijn NOD32 wel goed te zijn.
Nogmaals iedereen heeft een eigen mening hiervoor welke het beste is.

Zoek eens in deze sectie. er zijn een hoop discussies over welke virusscanner nu het beste is. Het blijft toch dat iemand persoonlijk een virusscanner prettig moet vinden werken.

Natuurlijk heeft iedereen zo zijn eigen mening, maar de onafhankelijke tests kun je wel in de gaten houden, om een idee te krijgen van de prestaties van de verschillende programma's.:)

Heey everybody!
Ik had Norman, Was ook heel goed! Totdat.. Me PC opnieuw werd geintalleerd en alles was verlopen! Had alleen Windows Defender, Zal ik maar niet als enige nemen.:confused: Maar ik heb AVG - Free gevonden.! Is dat veilig??
Ik hoor het wel van jullie! :) Daarna download ik hem pas!
Bedankt!
Gr.

ik heb nu ook

avg free edition
en antispyware :D
Is dat veilig? want ik heb altijd van die rare dingen als ik iets installeer datme computer bij het opstarten allemaal rare meldingen geeft met boot from CD enzo!
Ik hoor het wel!

Er zijn betere virusscanners te vinden, maar AVG Anti-Virus Free Edition is verder prima en veilig. Ook AVG Anti-Spyware is een goed programma.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan