Welke virusscanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapgroot97

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2012
Ik heb AVG en Microsoft Security Essentials allebij een tijdje gebruikt en ik ben eigenlijk heel te vrede over allebei, maar welke is nou eigenlijk het beste?
Ik heb zelf het beste gevoel bij AVG, maar ik wilde toch even weten wat jullie mening hierover is.

meningen verschillen ,maar ik gebruik al paar jaar microsoft security essentials

Ik heb je vraag naar antivirus verzet aangezien hij hier beter op zijn plaats staat.

ik heb

-AVG
-Norton 360
-Eset Nod32
-Kaspersky
-Avast!
-Microsoft sercurity essentials

Allemaal gehad,

ik vind Avg, erg traag, Norton is vol met reclame, nod32 werkt redelijk goed, kaspersky is goed maar erg duur op lange termijn, avast! is gratis en redelijk goed, Microsoft sercurity essentials heb het al
3 jaar en vind het supergoed werken nog nooit problemen gehad, geen irritante reclame's, zogenaamde actie's of veel update's. altijd netjes iedere maand een verzoek voor een scan, en dat doe ik meestal

ik vind avg het fijnst! snel en gratis :)
ook essentials is goed maar ik vind avg fijner

Precies, wat je zelf het beste vindt. Eigen mening. Een ding AVG toont veel reclame en laat dus zien dat het een echt commercieel bedrijf is. Microsoft heeft dit minder met MSE.

Als je dan ook nog even kijkt naar het gratis Avira (komt zeer goed uit AV tests) en Bit-Defender (Betaald) en G-Data (betaald). Heb je ze allemaal wel gehad.
De gratis Avast en Avira scoren boven gemiddeld goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan