welke virussoftware is nu de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
mijn norton verloopt over een tweetal weken
aangezien hij vorige week toch een 2 tal virus heeft doorgelaten begin ik mijn twijfels te krijgen over norton

wat zijn nu de de betere anti-virussen paketten
nod32,panda,avg enz.
 
Hoi,

Ik zelf doe veel met Kaspersky bevalt prima en gebruikt weinig geheugen.

Modag
 
Norton een virus doorlaten?
Dat lijkt me heel erg sterk.
Zeker wanneer hij ge-update is.
 
Ik zelf doe veel met Kaspersky bevalt prima en gebruikt weinig geheugen.

Heb ik hier ook op meerdere pc's, werkt prima.
Zelf heb ik Norman werkt ook prima kun je een jaar lang gratis licentie voor krijgen als je lid bent van computeridee.
Norton heb ik ook gehad slechte ervaring mee, gebruikt veel geheugen en laat wel eens wat door ook met de nieuwste updates.
 
Geplaatst door A.J.
Norton een virus doorlaten?
Dat lijkt me heel erg sterk.
Zeker wanneer hij ge-update is.
toch is het zo
ben toch ook al 6jaar trouwe noton gebruiker
was wel up-todate
 
Hey leuk, daar gaan we weer:p
Vraag is gelukkig nog nooit gesteld op Helpmij;)
Beetje sarcastisch ik weet het maar deze vraag word zovaak gesteld en één passend antwoord krijg je nooit. De één zegt Kaspersky en de ander Nod en ga zo maar door. Ik zeg weer Avast maar weet bijvoorbeeld dat GuusABC weer voor AVG gaat!
Maak je keuze eens uit onderstaande link en kijk wat je bevalt.


http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=198029

Allemaal toppie scanners en gratis!!


Oh ja...100% is er geen één...ook Norton niet!!
 
wat een lijst

aangezien er toch niet (de beste bestaat)
dan maar de zuinigste dan norton is qua geheugen niet zuinig

wie weet daar een link van waar ze qua geheugenverbruik op staan
 
Weet ik niet zo maar weet wel dat AVG en Avast zeer wenig gebruiken!!
 
Ga ik toch nog een vraag stellen in deze :)..

Heeft iemand ervaring met Symantec Antivirus Corporate? Is het iets anders dan Norton Antivirus Corporate? Zo ja, wat zijn de verschillen? En wat is het verschil met de 'gewone' Norton Antivirus? Welke van deze drie geniet jullie voorkeur?

Dit is gewoon een interesse-vraag. Net zoals een hoop anderen op dit forum, ben ik op aanraden van meerderen hier gegaan voor Nod32, en het bevalt me prima. Het is duidelijk, gebruikt weinig geheugen en kwa detectie zou het ook tot de besten behoren. En misschien wat minder belangrijk, maar wat wel telt, is het feit dat het er ook niet verkeerd uit ziet.
Op onze benedencomputer heb ik NIS2005 staan. Op zich prima, maar ik denk dat ik na aflopen van de licentie het ga vervangen door iets anders. Het gebruikt toch te veel geheugen, en bevat een hoop zooi die ik of niet nodig heb, of wat ik kan vervangen door een beter en gratis alternatief (met name de anti-spyware-functie). En ik heb nog op een cd van het werk symantec antivirus corporate 10 liggen....dus helemaal een interessevraag was het niet.
 
Ik denk dat AVG wel het beste, ik gebruik zelf ook een trial versie van AVG enheb er nooit problemen mee, en het is ook een klein programma.:)
 
blokkeert die AVG scanner niet de internet verbing van mijn vriendin zoals norton panda en mcafee dat doen ??
 
Als ik zou willen betalen zou ik wel weer voor Norton kiezen.
Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over antivir, deze is dan wel gratis maar met een mix van email scan van de provider werkt het tot nu toe goed.

Daarbij ook weer een gratis firwall van sygate heb ik nog niet te klagen ondanks dat ik bij twijfel een online scan laat doen van trendmicro (housecall) en dan is nog de scan resultaat zonder virus.

Regelmatig scannnen met adaware, en zo nu en dan cc cleaner gebruikt blijft het prettig surfen.

gr.Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan