Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vista heeft hoge systeemeisen. Dus je hebt een krachtige PC nodig.een maat van mij zei als je vista pas installeert das alles sloom zal gaan. Waarom is dit ?
Zoals zoveel mensen. Slimme zet van Microsoft.de enige reden ook dat ik over wil stappen naar vista is om een spelletjehalo 2 vista
Dat is niet waar.het is 1 grote bug.
Is nogal persoonlijk ook. Iemand die gewoon zijn PC gebruikt waardoor het bedoelt is heeft relatief weinig last.Je wordt helemaal gek van dat UAC (Beveiliging) je moet 2 x clicken om iets te kunnen doen)
Is een bug ja. Maar hebben mensen met XP nu ook last van.Soms komt me pc niet uit slaapstand meer
True..Folders niet kunnen hernoemen is een welbekend groot probleem en komt vaak voor.
Ligt ook aan drivers ed.Spellen die op XP snel draaiden doen het op vista langzaam ondanks dat me pc het nieuwste van het nieuwste is.
De indexer van XP had dit probleem ook. Heb ik destijds ook altijd uitgezet.Windows Indexer vertraagd heel je pc. Die heb ik gelijk uitgezet.
Per definitie? Nee hoor..Updates brengen meer fouten mee dan ze oplossen.
Klein foutje? Ik heb nog maar heel weinig mensen gezien die buitengesloten werden in Vista. En al zeker niet door 'een klein foutje'.Je wordt helemaal gek van alle rechten die je moet toekennen, en maak maar een klein foutje en je komt je systeem niet meer in.
Onhandig? Het is alleen een skin. Het past totaal geen functionaliteiten toe. Of je moet het alpha onhandig vinden. Nou: zet je die uit. Zuigt zwaar? Sommige mensen houden er van. Waarom willen al die XP-ers dan een Aero skin?Windows aero zuigt zwaar, het voegt niks toe en ik vind het bovendien ook nog is onhandig.
Je gaat misschien denken dat ik van Vista houd en het draai? Mocht dat zo zijn dan heb je het mis. Ik draai geen Vista en raad het ook niet aan. Ik wil je alleen laten zien dat je antwoorden vrij subjectief zijn.Kortom mijn mening is dat het Vista gewoon een mooie verpakking is met een rotte binnenkant. Maar de beslissing ligt natuurlijk bij jouw en er zijn ook mensen zonder problemen. Maarja ik wou dit toch ff kwijt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.