Welke voeding bij deze componenten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimJager

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Ik ben van plan een nieuw systeem samen te stellen, met de volgende componenten:

Behuizing: Antec Three Hundred € 49
DVDdrive: Nec Optiarc € 19
Harde schijf: seagate 500 GB € 59
Voeding: ??
Videokaart: Sapphire*HD4850 Dual-Slot Fansink* €139
CPU: intel E8400 €149
geheugen: GEIL/corsair/kingsten 2 GB ddr2, met CL4-4-4-12 €42
mobo: Asus*P5Q (P45 chipset) €109

Maar welke voeding zal hierbij volstaan? iets in de 500 watt leek mij eigenlijk wel voldoende.

Eisen voeding:

- niet al te veel herrie maken (ik dacht aan een met 10cm fan
- kabelmanagement (dat je alleen de kabels die je nodig hebt aan de voeding vastmaakt)
- ook moet de voeding icm het moederbord ATX 2.0 zijn ofzo, dat staat bij het mobo specificaties in ieder geval vermeldt.

Bovenstaande onderdelen haal ik bij Alternate, dus de voeding ook.

http://www.alternate.nl/html/shop/c...WARE&l1=Energie&l2=Voedingen&l3=tot+600+Watt&

wat is volgens jullie nu een betrouwbaar, stil merk, met kabelmanagement en ook nog aardig betaalbaar [ik dacht dat zo'n 70 euro wel volstaat):o

Alvast bedankt voor de suggestis!

Laatst bewerkt:
Hij is helaas wat boven mijn budget, maar dit lijkt me toch ook wel een goede keuze, hij voldoet namelijk aan al mijn eisen;

http://www.alternate.nl/html/produc...&l1=Energie&l2=Voedingen&l3=meer+dan+600+Watt

Cooler Master Real Power M620. €85

Aangezien de 520 niet meer op voorraad was bij Alternate.

Voor de rest: hebben jullie misschien nog tips voor mijn keuze van dit systeem? Of passen de componenten allemaal goed bij elkaar? Is er nog een wezenlijk verschil tussen de door mij gekozen geheugenmodules van de verschillende merken?

Zoals 't er nu uit ziet heb ik dit systeem voor 651 euro, hoger wil ik liever ook niet gaan.

Laatst bewerkt:
De bovenstaande keuze is definitief, en besteld bij Alternate.

opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan