Welke voeding heb ik nodig voor mij PB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs755

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
Berichten
8
Hallo,

Oke het probleem is dat ik een nieuwe videokaart en koeler heb laten plaatsen! en mijn Packard Bell pc heeft maar 145 watt! Dus ik moet er een nieuwe inzetten.
Maar de vraag is welke ik moet hebben!

De specs van mijn pc'tje:

http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?pn=P842009105&g=1400

Alleen er zit nu een Ati Redeon 9800 pro in met een zalman koeler die apart zijn voeding krijgt!
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat voor voeding ik nodig heb!
liefste een van de volgende site:

http://www.alternate.nl/html/index.html
http://www.gistron.com/

Vriendelijke groet,

Thijs te Paske
 
:eek: :eek: :eek: nou heb je een bijzonder gammele kaart gekocht!!!!!

heel helpmij.nl is met problemen van die kaart overspoeld

(nu weer ff ontopic)

neem iets van coolermaster of antec, want dat zijn de A-merken;)
 
:eek: :eek: :eek: nou heb je een bijzonder gammele kaart gekocht!!!!!

heel helpmij.nl is met problemen van die kaart overspoeld

(nu weer ff ontopic)

neem iets van coolermaster of antec, want dat zijn de A-merken;)

Maar ik kan die allemaal gebruiken ?? moet ik dan ook nog wat wijzigen in de bois ?
 
Maar ik kan die allemaal gebruiken ?? moet ik dan ook nog wat wijzigen in de bios ?

1. je kan ze allemaal gebruiken (tenzij je vanalles via bijv. speedfan wilt regelen)
2. nee, je hoeft niks te wijzigen
 
1. je kan ze allemaal gebruiken (tenzij je vanalles via bijv. speedfan wilt regelen)
2. nee, je hoeft niks te wijzigen

Maar kan het zijn dat je kabel naar de videokaart te warm word om dat hij te weinig stroom krijgt? Want als ik de stroomkabel eruit haal van de cdspeler heeft hij nog steeds het zelfde probleem!
 
Het heeft allemaal niets met warmte te maken, maar gewoon met te weinig kracht van de voeding van 145W (al lijkt me dat sterk in een P4, maar goed) die je nu zegt te hebben...
 
@mrmusic:

er ligt me iets van bij dat de 9600pro en de 9800pro zo gammel als een deur zijn....

klik hier maar eens doorheen
 
Het heeft allemaal niets met warmte te maken, maar gewoon met te weinig kracht van de voeding van 145W (al lijkt me dat sterk in een P4, maar goed) die je nu zegt te hebben...

Ik had eerst een ati radeon 9200 128 mb en de site van PB zegt het volgende over de kast:

* High performance imedia personal computer system.
* Compact ontwerp bespaart ruimte in vergelijking tot standaard desktop-systemen.
* Uitbreidingsslots aan de achterzijde voor geluids-, video- of andere adapter-kaarten.
* Totaal drie externe schijfstation-bays, waaronder twee 5,25" bays en een 3,5" bay, voor optioneel schijfstation(s) of gelijksoortig apparaat (1 3,5" bay is intern) en een interne beugel voor 2 harde schijven. Standaard wordt de computer geleverd met: CD-ROM, CD-schrijver of DVD-station (standaard). Sommige modellen zijn uitgerust met twee stations.
* 3,5" diskettestation (standaard).

* De ventilator is op de voeding gemonteerd voor een betere systeemkoeling.
* 145 Watt voeding.
* Dimensions (approx.): hoogte 370 mm, breedte 180 mm, diepte 420 mm Specificaties onderhevig aan wijzigingen zonder kennisgeving. Raadpleeg voor een complete lijst van systeemspecificaties het toepasselijke onderdeel Specificaties in elk van de gidsen in de. Let op: De posities van aansluitingen aan de achterzijde van uw systeem kunnen afwijken van de afbeelding, afhankelijk van het door u gekochte systeem. Zie het onderdeel Moederbord voor meer informatie.



Ik weet zelf niet meer wat ik er aan kan doen!!
Hopeloos! Na deze pc echt geen Packard bell of een ati videokaart meer!
 
Na deze pc echt geen Packard bell of een ati videokaart meer!

1. met die PB ben ik het met je eens
2. heb 4 laptops liggen met allemaal verschillende videokaarten van ATI (1 daarvan is de X1600)

NOOIT LAST MEE GEHAD
 
1. met die PB ben ik het met je eens
2. heb 4 laptops liggen met allemaal verschillende videokaarten van ATI (1 daarvan is de X1600)

NOOIT LAST MEE GEHAD

Ik vond dit echt een vervelende kaart...
Hij lagt met vuur, stoom, gas, enz ! hij ondersteunt nog pixelshader 2 als een andere mindere kaart al 3 heeft en de standaard koeler ging kapot!
Ik zit al een half jaar met dit probleem en niemand die me kan helpen! enige wat ze zeggen is een nieuwe videokaart kopen
 
duh:p , die dingen zijn zo gammel als de weetikwat

helpmij.nl is overspoeld met problemen met die kaart (klik maar op de link die ik aan mrmusic gaf)

Sorry hoor, maar wat je zegt over die 9800pro is echt complete onzin. Dan zouden alle hardware-onderdelen die hier op Helpmij ter sprake komen gammel zijn of niet goed, maar dat slaat echt helemaal nergens op.
 
Sorry hoor, maar wat je zegt over die 9800pro is echt complete onzin. Dan zouden alle hardware-onderdelen die hier op Helpmij ter sprake komen gammel zijn of niet goed, maar dat slaat echt helemaal nergens op.

niet alles is kapot hoor, maar die serie is (denk ik) gewoon niet goed geproduceerd...
geloof je me niet dan? ga dan ff naar google en tik 9800pro in. wedden dat je wel 80 pag. vol met die problemen ziet?
 
Wanneer ik bij Google intik:

Windows XP problems krijg ik ook 165.000.000 (165 miljoen!!!) hits, maar ja....

En zoeken op Core 2 Duo E6600 Problemen levert ook meer dan een miljoen hits op.
En toch wil iedereen hem hebben en ziet iedereen deze cpu zo'n beetje als beste en snelste van dit moment...
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik bij Google intik:

Windows XP problems krijg ik ook 165.000.000 (165 miljoen!!!) hits, maar ja....

En zoeken op Core 2 Duo E6600 Problemen levert ook meer dan een miljoen hits op.
En toch wil iedereen hem hebben en ziet iedereen deze cpu zo'n beetje als beste en snelste van dit moment...

Heel fijn is dat :( Wou in de zomer een nieuwe pc bouwen en er graag een E6600 inzetten! maar dat kan ik dus beter laten! Voor de rest is er dan weinig van amd wat er in de beurt komt denk ik ?>?
 
Nee joh, dan begrijp je mijn opmerkingen niet goed. Natuurlijk moet je er een E6600 processor inzetten, is top.

Ik wil alleen maar even zeggen dat datgene wat de andere poster zegt helemaal nergens op slaat.
Natuurlijk is ook jouw 9800 pro geen baggerkaart, gaat helemaal nergens over.
Wanneer je in Google intikt het woord "probleem" met wat dan ook daarachter, vind je problemen over dat product. Of je nou "probleem 9800pro, E6600, Volvo, Renault, Ajax, Samsung, Kruidvat, Honig, Unox, Mercedes of wat dan ook intikt.

Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat b.v. alle Mercedessen slechte auto's zijn...
 
Gelukkig!
Maar een Nvidia 8800 Gts, 2 gb ram en een E6600 is toch een pc die toch een tijdje mee moet kunnen ?
 
Sorry hoor, maar wat je zegt over die 9800pro is echt complete onzin. Dan zouden alle hardware-onderdelen die hier op Helpmij ter sprake komen gammel zijn of niet goed, maar dat slaat echt helemaal nergens op.

Nee hoor, dat is geen onzin, getuige de ongeveer 35 stuks 96/9800 Ati kaarten die ik hier al heb mogen vervangen vanwege voornoemd probleem.
De enige Nvidia kaarten die ik heb moeten vervangen waren degene die waren overgeclocked of waar de fan kapot was gegaan (bij alle Ati kaarten draaide de fan nog wel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan