DirkQ
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 jul 2005
Een van mijn websites ( botasnegras.com ) is gemaakt voor een mexicaanse motorclub en hoofdzakelijk spaanstalig ..
Veel van deze mannen hebben geen internet ..
Via een internet café hebben sommigen e-mail en dat bracht mij op het idee om hen via de website webmail te gaan aanbieden .
Ik heb botasnegras.com bij hosting2go staaj en die hebben al een uitstekende squirrel webmail server, maar er is één probleem . die heeft geen spaanse taal module
Wie weet of er een webmail server script bestaat waarbij ik
a: deze server gewoon op mijn server ruimte bij hosting2go kan plaatsen draaien ?
b: het botasnegras domein gebruiken kan in e-mail zoals pietje@botasnegras.com
c; een spaanse taalmodule heeft
d: webmail zowel als pop3 ondersteunt
Ik heb hostin2go al geschreven en er is geen bezwaar tegen een dergelijke server
Veel van deze mannen hebben geen internet ..
Via een internet café hebben sommigen e-mail en dat bracht mij op het idee om hen via de website webmail te gaan aanbieden .
Ik heb botasnegras.com bij hosting2go staaj en die hebben al een uitstekende squirrel webmail server, maar er is één probleem . die heeft geen spaanse taal module
Wie weet of er een webmail server script bestaat waarbij ik
a: deze server gewoon op mijn server ruimte bij hosting2go kan plaatsen draaien ?
b: het botasnegras domein gebruiken kan in e-mail zoals pietje@botasnegras.com
c; een spaanse taalmodule heeft
d: webmail zowel als pop3 ondersteunt
Ik heb hostin2go al geschreven en er is geen bezwaar tegen een dergelijke server