welke wifi netwerkkaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

petjax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
hallo ik krijg op ongeveer 10 januari internet van t-mobile {20mb} en nu wil ik weten welke wifi netwerkkaart goed is en/of het beste is voor mij.
Ik wil het liefst via wifi,en ik wil er ergens tussen de 50 en 75 euro aan uitgeven.

ik zit ongeveer 10 meter bij mij modem vandaan met alleen een houten deur tussen mij comp en modem,geen muren maar mijn modem staat wel wel 1 verdieping lager,maar mijn modem staat beneden aan de trap en mijn computer staat in de eerste kamer aan het trapgat.

BIJ voorbaat dank voor julie tips en tijd

Peter

Voor die snelheden heb je voor 20 euro al een usb stick die dit zou moeten kunnen . Je kunt natuurlijk meer uitgeven, maar de mogelijkheden van de modem-router zullen ook vaak beperkt zijn

ok dank u voor uw reactie maar is een netwerkkaart niet beter en/of stabieler,en wat is het beste merk voor een netwerkkaart,want ik hoorde dat lynksis{als ik het goed schrijf}problemen heeft met drivers op win7 64bit.
Sorry voor al deze vragen maar ik heb op het internet gekeken maar ik wordt er geen wijs uit omdat ik er simpelweg geen verstand van heb.
dus elk advies zou ik zeer waarderen en ik denk dat ik liever een netwerkkaart heb omdat die geen usb poort inneemt en ik heb al mijn usb poorten nodig.

nogmaals bedankt voor uw tijd.
peter

Voor 25mbit voldoen de meeste kaarten wel. Er is een goedkope van tp-link die redelijk staat aangeschreven. Voordeel van usb is is dat het makkelijk werkt en de drivers vaak wat beter onderhouden worden. Ook is de antenne makkelijker op een goede positie te plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan