welke win7 kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
375
hallo na wat gekloot te hebben met mijn schoonvader zijn pc
wil die ineens ook win7 op hebben.welke win7 is het beste om te kopen en waar is die het goedkoopste
hij doet er verder niks bijzonders ermee beetje downloaden
enz.
alvast bedankt voor jullie advies
 
het goedkoopst zou zijn een upgrade te zoeken voor windows vista :)

als je gewoon eentje wilt kopen is "windows 7 home premium" een hele normale goede versie :)
 
ja alles is in orde bevonden om win7 te draaien
maar nou zag ik op de wbsite van alternate dat er nogal wat verschil zit in de prijs tussen volledige versie en upgrade en systebuilder
welke zou ik er op kunnen zetten?
wordt overigen wel de 32bit versie
 
@ mastermindzh,

Dank je, en Deze koeler heb ik.
En aan de ts-er ik zou deze nemen
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Is niet helemaal het juiste antwoord vroeger kon je bij xp als je een systeem in onderdelen kocht bv .bij Alternate dan kon je een oem versie xp kopen denk dat dit op het zelfde neer komt
Dat kon vaak al bij bv een moederbord alleen kocht maar geloof dat ze nu wat strenger zijn
 
Laatst bewerkt:
??
ik ben wel een beetje thuis in de computers en voor 90 euro wil ik wel even tobben
wat voor verschil dan met een volledige versie?
 
Hoi,

Is niet helemaal het juiste antwoord vroeger kon je bij xp als je een systeem in onderdelen kocht bv .bij Alternate dan kon je een oem versie xp kopen denk dat dit op het zelfde neer komt

ja komt op hetzelfde neer want ik heb er hier namelijk eentje :p, het probleem is dat er GEEN handleidingen bijkomen, en GEEN hulp van microsoft voor komt

dat heb je met die andere wel :)
 
Hoi,

Heb je deze bij nieuwe hardware erbij gekocht? en aan de topic starter dan zal je er ook iets van hardware erbij moeten kopen maar of het qua prijs verschil is dan denk ik gering de oem is alleen leuk als je toch al wilt upgraden
Want zo die oem kopen gaat volgens mijn niet lukken
 
Hoi,

Heb je deze bij nieuwe hardware erbij gekocht? en aan de topic starter dan zal je er ook iets van hardware erbij moeten kopen maar of het qua prijs verschil is dan denk ik gering de oem is alleen leuk als je toch al wilt upgraden


ja
 
dan wordt het denk ik toch die systembuilder ga nemen met een gedownloade ver rsie heb ik al verschillende systemen gemaakt en die mensen wouden niet betalen voor echte versie
 
Hoi,

Gaat niet lukken zonder hardware erbij en ja dat ander moet je voor je zelf weten maar volgens mij wordt dat steeds moeilijker om hem draaiende te houden lees deze maar eens
 
ik heb ook een klein stukkie hardware nodig of praat je dan over een mobo of zoiets?
heb nog dvd-brander nodig
 
Hoi,

Ja dat klopt een mobo,processor een brander zal daar niet onder vallen maar proberen staat vrij natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan