Welke Windows Versie erop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulpie!

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
84
heey hooy
Ik had een vraagje ik hebhier een systeem dat ik voor een vriend ff moet formateren en windows instaleren er draait nu windows xp op en dat werkt echt zo traag!!
Dat komt waarschijnlijk omdat er maar 384mb ram inzit, hij wil geen geheugen erbij kopen.Ik vindt dat je minimaal 512mb ram moet hebben om xp goed te laten lopen.
Hier de verdere specificaties:

Pentium 4 1.7ghz
384mb ram
40 gb hdd
geforce 4 128mb

Welke windows versie zouden jullie erop zetten ikzelf denk aan 2000!?
Alvast bedankt,
Tschus:cool:
 
Welke "zware programma's" moeten erop dan? Want de zware programma's van vandaag op deze pc draaien gaat echt niet lukken.

ja oke hij wil gta san andreas enzo spelen en ook microsoft office 2007 en natuurlijk een antivirus(weten jullie een goed voor deze pc?)
Zeg maar de dingen die iedereen een beetje doet op de pc en youtube enzo natuurlijk dus lijkt mij windows 2000 gewoon het beste of zit ik helemaal mis
 
Windows XP gaat prima draaien op een P4 1,7 Ghz okk met 'maar' 384mb intern geheugen.
Als het nu traag draait denk ik dat dat eerder komt door foute bios instellingen en/of niet juist geïnstalleerde drivers als door de systeemspecs.
 
ja oke hij wil gta san andreas enzo spelen en ook microsoft office 2007 en natuurlijk een antivirus(weten jullie een goed voor deze pc?)

GTA SA gaat lukken volgens de "recommended system requirements" (Pentium 4 or AMD Athlon XP, 384 MB RAM and a 128 MB graphics card, komt precies overeen :))
Office 2007 moet eigenlijk ook geen probleem zijn.
Vaak raad ik AVG aan voor virus bescherming, gratis, simpel en het doet zijn werk goed.
 
GTA SA gaat lukken volgens de "recommended system requirements" (Pentium 4 or AMD Athlon XP, 384 MB RAM and a 128 MB graphics card, komt precies overeen :))
Office 2007 moet eigenlijk ook geen probleem zijn.
Vaak raad ik AVG aan voor virus bescherming, gratis, simpel en het doet zijn werk goed.

maar nou weet ik nog steeds niet welke windows versie erop moet want nou heb ik xp weer geinstaleerd en ik vind ehm nog steeds langzaam
 
Windows XP gaat prima draaien op een P4 1,7 Ghz okk met 'maar' 384mb intern geheugen.
Als het nu traag draait denk ik dat dat eerder komt door foute bios instellingen en/of niet juist geïnstalleerde drivers als door de systeemspecs.

Hier al naar gekeken, want inderdaad, XP moet zonder problemen kunnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan