welke windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
438
beste mensen,

ikkom er niet uit welke windows ik zal instaleren .. ik heb er nu winxp opstaan maar bij (lanparty's waar veel desert combat enz gespeeld word) krijg ik steeds foutmeldingen en word ik teruggegooid naar het bureaublad.. maar bij win98se had ik nergens problemen mee alleen daar had ik weer dingen dat ik bij xp niet heb ... welke van de onderstaande window versie's kan u me aanraden?

win 98 , win 98se , winME, win NT, win 2000, win xp , win2003

alvast bedankt
 
Ik werk al een paar jaar tevreden met Win2000 pro nl.
Je probleem met WinXP is dus kennelijk nog niet opgelost.:confused:
Ik hou het op deze twee;
Win98SE of Win2000.

WinME is lastig om stabiel te houden.
WinNT en Win2003 naar mijn mening niet geschikt voor games.
 
oke .. maar ik heb oooit es gehoord dat het niet DE onderstuening aan spellen zou geven (win 2000 ) en dat ie niet compitalble met somige hardware zou zijn .. of is dat opgelost in de service packs voor 2000?
 
Ik heb met Win2000 ook geen problemen met games gehad.
Momenteel kan ik qua games niet zoveel, omdat ik op een andere pc werk.
M'n oude moederbord is overleden en deze pc ondersteund geen 3d hardware acceleratie.:(

Al vanaf dat ik met Win2000 werk kon ik alle games gewoon doen.
Ik heb wel alle Windows updates/service packs en steeds de nieuwste DirectX.
Voor m'n voormalige videokaart had ik een oudere driver versie, want de nieuwere gaf steeds problemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor XP Pro gaan. Maar hier staat ook nog een ME machine die draait als een tierelier. XP is stabiel en heeft t.o.v. 2K het grote voordeel dat er systeemherstel opzit. Natuurlijk kan je heet goed zonder, maar soms is het wel handig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan