Welke XBox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankh1

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
47
Dag Allemaal,
Ik zit erover na te denken om een xbox 360 te kopen. Ik weet alleen goed welke ik moet kopen. Kan iemand mij vertellen of er naast de harde schijf nog andere evrschillen zijn tussen de Xbox arcade/pro en de Elite. Ik denk er zelf over om de Xbox 360 elite kopen, maar ban met name benieuwd of er ook verschillen zijn in snelheid en beeldkwaliteit.

Wie kan me helpen?

Vriendelijke groet,

Frank
 
Ik heb zelf de Elite en de gewone de Elite heeft meer geheugen en is zwart ^^
Verder Is het maar net hoeveel geld je hebt Elite is duurder dan de gewone.
 
Begrijp ik het dan goed dat er qua prestaties geen evrschillen zijn en dat alleen de kleur en de harde schijf anders zijn?
 
Er is totaal geen verschil tussen de soorten XBOX 360's, qua prestaties.

Het enige verschil is:

- Kleur
- Geheugen
- Eventuele accessoires die bij geleverd zijn. (Controllers,kabeltjes etc)

Groet,
Cray:thumb:
 
"Terwijl je er wel dik meer voor betaald "
 
Ja, Je wil zeggen dat je voor de kleur betaald :rolleyes:
Maargoed, Het heeft geen verschil, als het om de prestaties gaat
heb ze allebij namelijk, :)
 
Ja, Je wil zeggen dat je voor de kleur betaald :rolleyes:
Maargoed, Het heeft geen verschil, als het om de prestaties gaat
heb ze allebij namelijk, :)

Ja ach, ik heb'm besteld in een bepaalde kerstaabieding, waarbij ik er 5 games, ik geloof 2 of 3 controllers erbij kreeg =), vandaar
 
Ik heb ook gehoord dat de elite al bestand is tegen de RROD! en de oudere xboxen niet.. of dat ook geld voor de Pro en Arcade weet ik niet.
 
Nee hoor de Elite kan als nog RedRingOfDeath krijgen, mijnes had hed ook gelukkig hoefde ik aleen wat koel pasta te vervangen ;)
 
Er is wel degelijk verschil tussen de xboxen!

De Arcade heeft GEEN ingebouwde harde schijf, alleen een memory card. Als je alleen wilt gamen en niks wilt downloaden, is dit de goedkoopste oplossing. De arcade heeft geen HDMI uitgang, en ondersteunt dus niet HD.

de Pro heeft een ingebouwde harde schijf van 60 GB, dit is denk ik de beste oplossing, omdat je toch geen 60 gb inneemt. Deze heeft wel een HDMI uitgang.

En de Elite heeft een harde schijf van 120 GB, en heeft een HDMI uitgang. Geen een Xbox is bestand tegen de RROD. Je kan het proces wel voorkomen, door een koeler te installeren, dit kost niet zoveel, en de meeste RROD worden veroorzaakt vanwege oververhitting.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

mvg, Elandlord
 
Er is altijd een verschill anders verkopen ze niet een andere
maar het punt is dat er weinig verschild

" Kan iemand mij vertellen of er naast de harde schijf nog andere evrschillen zijn tussen de Xbox arcade/pro en de Elite "

Dat de hardeschijf anders was wisten we al
andere uitgangen waarschijnlijk ook..
maar qwa menu, items, games, verschilt er niks
ik heb ze hier allebei staan en bijna geen verschil met gamen
alleen maakt de PRO minder geluid ;) altans hier
 
Er is altijd een verschill anders verkopen ze niet een andere
maar het punt is dat er weinig verschild

" Kan iemand mij vertellen of er naast de harde schijf nog andere evrschillen zijn tussen de Xbox arcade/pro en de Elite "

Dat de hardeschijf anders was wisten we al
andere uitgangen waarschijnlijk ook..
maar qwa menu, items, games, verschilt er niks
ik heb ze hier allebei staan en bijna geen verschil met gamen
alleen maakt de PRO minder geluid ;) altans hier

Op dat geluid moet ik ff iets toevoegen, het kan per xbox individueel verschillen hoeveel geluid ze maken, die van mij is vrij stil, terwijl die van en vriend van mij meer geluid maakt,

Ook games waarbij de xbox veel moet zoeken, GTA4 Fable II etc, maakt je xbox meer geluid, althans dat heb ik.
 
Inderdaad, hangt maar net van de xbox af. En de verschil tussen HD en niet HD is groot, dus dat is wel een groot verschil. Ik heb hier zelf een staan met een harde schijf van 20, met weinig geluid... dus je hebt niet alleen weinig geluid bij de PRO.
 
ik heb ze hier alle 3 een tje heeft RROD maar daar gaat het niet om :p
Mijnes is idd erg stil, en het kan goed kunnen dat die van jou veel herrie maakt
mijn ervarings is dat ze winig verschillen, en het verschil tussen de berdagen vind ik ook erg hoog voor iets wat iets beter is
De PRO is aan gesloten op een 24" Super mooi beeld :D
 
Ik zeg dan ook dat de PRO de beste keus is, maar hier in friesland worden ze niet meer zoveel verkocht,,,:mad: Of je moet een heel eind rijden..
 
Ik zelf woon in Heerenveen altans er bijna naast en daar kan ik ze nog wel krijgen
ik kom de Elite niet meer zoveel tegen aleen bij de intertoys
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan