Welke zijn A-merken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exquizzite

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Berichten
99
Goedemorgen Helpmij Forum! :p


Ik ben van plan om een simpele computer in elkaar te zetten voor het gewoon internetten en tekstverwerken, maar mijn vraag is wat is een goede A-merk voor behuizingen. Ik moet in iedergeval een behuizing hebben met een microATX form en ik heb maar een budget van 30 tot 50 euro. Maar dan is er nog een probleem hoe weet ik welke voeding past bij welke behuizing? Ik heb de "Antec Power Supply Calculator" geprobeerd en ik kom uit op 216 watt en als ik bijv. naar een Cooler Master Voeding http://www.mycom.nl/Products/View/Extreme%20460W/171686.aspx van maar 50 euro kijk is het dan nog steeds van goede kwaliteit?

Dus mijn vraag is: kan iemand een paar A-merken noemen voor Behuizingen & Voedingen, en kunt u me ook nog uitleggen hoe ik kan zien welke voeding bij welke behuizing past dan stel ik dat zeer op prijs. :D



Bedankt voor het lezen :)
 
Laatst bewerkt:
De maten van de kasten die worden meestal wel erbij genoemd, tevens als het maat moederbord wat er je er in kwijt kan. En doorgaans, kun je er een gewone ATX voeding erin kwijt, en anders staat het erbij vermeld dat je zo'n voeding er niet in kwijt kan ...

En 30 á 50,- euro voor een voeding is vrij weinig, dan kom je na mijn idee al gauw in de B-keuze qua voedingen, een systeemkast zou nog wel voor die prijs te vinden zijn, al zal dat ook niet overlopen van luxe denk ik :)

Suc6! :thumb:
 
Zoals je zelf al opgezocht had. Mijn keuze zou dan ook gaan richting Cooler Master. Zowel de voedingen en behuizingen zijn van prima prijs/kwaliteit.
 
Zoals je zelf al opgezocht had. Mijn keuze zou dan ook gaan richting Cooler Master. Zowel de voedingen en behuizingen zijn van prima prijs/kwaliteit.

Dan vrees ik dat je het niet gaat redden met 30 á 40 euro ;)
 
Samen niet nee :D
Maar voor 50 per onderdeel zijn best leuke kastjes van Cooler Master te koop (elite 330/333). Wellicht zelfs nog een Centurion 5
Maar inderdaad 50 euro voor beide gaat zeker geen kwaliteit opleveren.

Exquizzite ik zou gewoon eens rondsnuffelen (zover je dat nog niet gedaan had) bij online shops als Azerty en Cool-prices, daar liggen de prijzen gunstig en krijg je een beetje een idee wat er te koop is.
 
Dan vrees ik dat je het niet gaat redden met 30 á 40 euro ;)

Ohh nee, ik bedoelde dat de 30 tot 50 euro budget voor de behuizing was. :)


Kijk eens hier voor een uitgebreide uitleg met merken overzicht van voedingen

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/389407-Informatie-Voedingen?p=2857319#post2857319

Ohh heel erg bedankt voor de link zal hier zeker wat info uit kunnen halen :)


& andere ook heel erg bedankt voor de hulpvolle en snelle reacties. Vraag is opgelost :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan