welke zou jij nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gr0lschje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
heey mensen,

ik heb sinds kort nieuwe pc denk nu 1 weekje..

alleen moet nog nieuwe videokaart in.

ik zit te twijfelen tussen 8800GTX

of anders 2keer de 8800GT

of toch misschien de ati radeon 3870x2?

ik vind die ati radeon toch net iets te duur dus die valt af..

misschien weet jij zelf nog wel een betere oplossing laat het me horen,

hier mn pc specs:

Quadcore 6600 2.4ghz
3gb ram
er kan gewoon een pci videokaart op dus doet er verder niet.

alvast bedankt,

groetjes,

Wat wil je doen op de pc ???
Game ,,,, kies dan 2 8800GT in SLI of een 3870x2

voornamelijk gamen,

kspeel namelijk crysis, counterstrike, cod4 enz

mvg,

http://www.tomshardware.co.uk/
kijk hier eens op volgens mij is dit wel een handige site en kies de beste prijs kwaliteit verhouding uit

en waar je de kaart het beste kan kopen moet je ff op de prijslijst van tweakers.net kijken

ok en welk moederbord heb je ,,, want dan kan je een 3870x2 erin doen en later nog een als je bord Crossfire ondersteund ./...
later nog een = als je niet tevreden bent over de prestatie's

ik mn videokaart halen in amerika familie brengt daar regelmatig een bezoek ivm werk,

dus kan mij zo 100 euro schelen ofmeer!

jah dat klopt zijn op het moment nu 0,64 cent als ik het goed heb !!

kun je heel veel voordeel uithalen..

hier even mijn moederbord:

een asus pb5

ondersteund dit moederbord crossfire met videokaarten?

dus met 3870x2 en 8800GT 2 keer?

mij leek zowiezo de 8800gt het goed omdat die erg in prijsmindering gaan vanwegen de komst van de nieuwe 9 serie. zoals die 9800 enz

prijs van de 8800 gt ligt nu op 115 euro omgerekend als het goed is..

mvg,

bas

Laatst bewerkt door een moderator:
mij leek zowiezo de 8800gt het goed omdat die erg in prijsmindering gaan vanwegen de komst van de nieuwe 9 serie. zoals die 9800 enz

prijs van de 8800 gt ligt nu op 115 euro omgerekend als het goed is..

mvg,

bas

de hele 9 Serie is er al bijna

Je kan geen Crossfire en SLI beide draaien op je systeem, SLI is er speciaal voor nVidia-kaarten, en Crossfire is er voor ATI-kaarten.
Op jouw moederbord kun je geen Crossfire en geen SLI draaien, want je hebt maar 1 PCIe x16 slot. :)

Je kan geen Crossfire en SLI beide draaien op je systeem, SLI is er speciaal voor nVidia-kaarten, en Crossfire is er voor ATI-kaarten.
Op jouw moederbord kun je geen Crossfire en geen SLI draaien, want je hebt maar 1 PCIe x16 slot. :)

,, kon het hele mobo niet vinden ???

heb je een link , ben toch benieuwd wat voor bord het is ?.

maar ja TS ik zou voor een 3870X2 gaan die is wel voldoende!

Zou de

Heb zelf een Gigabyte GA-p35c DS3R moederbordje met een core2extreme . Met een Nvidia 8800GT 1gb geheugen. :thumb: Kan Crysis op DX10 Vista 64 bits op zijn alle hoogst spelen. Duss Very high. Dat ziet er heel erg ziek uit:D Dusss als je een goede processor en mobo hebt .. Heb je aan een 8800GT 1GB wel genoeg:p Ligt er natuurlijk ook aan of hij nou standaard op 600ghz is geklockt of 680ghz etc:confused:
De 8800GT's zijn al heel wat in prijg gedaalt. Herbij is de 8800GTS natuurlijk weer wat beter en :thumb: Als je ze dan uit Amerika bestelt :eek: De GTX is niet veel verschil met de 8800GT. Dus dan kun je beter de GTS nemen of wachten op de 9 serie's:thumb:

>> goedgekoelde kaart!
>> bij overclocken veel koeling!
>> Kaart met prestaties!

Laatst bewerkt:
Heb zelf een Gigabyte GA-p35c DS3R moederbordje met een core2extreme . Met een Nvidia 8800GT 1gb geheugen. :thumb: Kan Crysis op DX10 Vista 64 bits op zijn alle hoogst spelen. Duss Very high. Dat ziet er heel erg ziek uit:D Dusss als je een goede processor en mobo hebt .. Heb je aan een 8800GT 1GB wel genoeg:p Ligt er natuurlijk ook aan of hij nou standaard op 600ghz is geklockt of 680ghz etc:confused:
De 8800GT's zijn al heel wat in prijg gedaalt. Herbij is de 8800GTS natuurlijk weer wat beter en :thumb: Als je ze dan uit Amerika bestelt :eek: De GTX is niet veel verschil met de 8800GT. Dus dan kun je beter de GTS nemen of wachten op de 9 serie's:thumb:

>> goedgekoelde kaart!
>> bij overclocken veel koeling!
>> Kaart met prestaties!

dat kan wel maar de 3870X2 is sneller dan een 8800GT
al ben ik geen ATI fan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan