• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wereldbeker voetbal 2026

Tech8

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2014
Berichten
99
Beste leden,
Voor wie geïnteresseerd is in de werledbeker voetbal in 2026, hier de sheet voor het toernooi.

Groeten,

Tech8
 

Bijlagen

  • WCup_2026_2.0_en.xlsx
    1,3 MB · Weergaven: 43
Mooi gemaakt @Tech8,
Hoop werk geweest voor de maker.
 
Ja dat had ik ook gezien, maar blijft een hoop werk.
Ik ga het niet bijhouden, Nederland ligt er zo uit.
 
grappig, ik had gedacht dat er, bij omschakeling van taal of zo, naar engels, ook het US-dateformat (er wordt immers in de US en Canada gespeeld) zou gekozen worden, niet dus.
De 2e letter van UEFA zal de doorslag gegeven hebben zeker ?
Ook voor de datums gelden je internationale settings van excel, dus in het frans blijft een maandag "ma" en niet "Lu". Eigenlijk had dat wel gemogen en is geen zware ingreep.
 
Er wordt geen US date gegeven omdat deze afhankelijk is van je data instelling van je computer en niet van de taal die je kiest.
Ben je in Frankrijk met je PC, dan zal er Lu staan ipv ma.
Ook zo als je in Brazilië inlogt.
de uren zijn europese tijd, tenzij je in de TAB timezone een andere tijdszone aangeeft.
Weet ook dat dit een voorbeeldbestand is, er zijn nog geen tijden en ploegen geselecteerd.
De ploegen staan nu ingedeeld volgens de Fifa ranking in de TAB Groups.
 
Dat zag ik ook wel, maar als ik nederlands kies op een engelstalige Excel-versie, dan had ik toch "Ma" ipv. "Mo" willen zien ... . Terwijl die jongens/meisjes bezig waren, was dat op zich geen grote aanpassing.
Dieper had ik nog niet gekeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan