Werk Pc 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seantf

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Berichten
140
Hallo, Zou iemand voor mij een pc kunnen samenstellen.
Budget - 800 euro
Doel - Werken met grafieken die constant verversen en internetten e.d. niet gamen.
Omgeving - Krachtige stille pc.
Assemblage - Kant en klaar

Besturingssysteem - Windows 10
Opties / randapparatuur - geen extra rand apparatuur nodig.

De pc moet 2 schermen van 29 inch hdmi (2560 x 1080 resolutie) aansluiting kunnen supporten.
In een zo klein mogelijke kast passen.
 
2x HDMI wordt lastig(rechtstreeks). Zitten er ook nog andere aansluitingen aan het display? DVI (wit)?

Is het incl. windows en assemblage (de 800,-)?
Hoeveel opslag moet er in?
 
Ja :s en nee er zitten geen andere aansluitingen op dan hdmi :( 1TB is genoeg kan er later altijd nog wat bij prikken
 
Omdat dat een standaard pc is en ik geen goede kon vinden en dat is op de videokaarten sectie dus dacht voor een pc vraag handmatig samengesteld moet ik het hier doen. Dat is de reden ;)
 
Hij had niet de juiste aansluitingen voor me schermen. Alleen 1 hdmi en 1 dvi.
 
Welke monitoren zijn het? Ik ken weinig schermen die alleen HDMI hebben.
Tevens wordt het lastig in een videokaart te vinden die 2x HDMI heeft.

En hoe zit het met Windows?
 
Voor 8 euro koop je een verloopkabeltje

Ik heb trouwens even wat rondgeneusd op de kaart, maar idd. 2x hdmi heb ik niet gevonden. De kaarten verschillen overigens allemaal niet zoveel van elkaar. De ene heeft 2x DVI een andere maar 1 DVI aansluiting, maar verder ontlopen ze elkaar niet veel.
 
Laatst bewerkt:
Klikker de klik!

- Iets over budget.
- Quad Core (AMD)
- 8Gb geheugen
- 250Gb SSD voor snelheid (Windows + programma's).
- 1Tb harde schijf voor documenten of als backup!
- Kleine kast
- Extra adapter voor 2e HDMI beeldscherm.
- Incl. Windows 10 Pro
- Incl. in elkaar zetten en Windows installeren + 1 jaar garantie.
 
Da's een interessante combinatie, maar de vraag is even of TS voor een AMD CPU wil gaan of dat 't hem niets uitmaakt. De AMD GPU is overigens minder krachtig dan de eerder genoemde Nvidia en als ik het startbericht goed heb begrepen, dan wil TS een krachtige videokaart?
 
Klopt het is wat langzamer dan Intel en de Nvidia, maar als Windows niet meegerekend hoeft te worden kan het allemaal nog aangepast worden met 150 euro omhoog.
Als TS het zelf Windows wil installeren, dan scheelt dat nog eens 40 euro.

Over de krachtige videokaart: Werken met grafieken die constant verversen en internetten e.d. niet gamen.
@Seantf met welke software wordt er gewerkt voor de grafieken en heb je er voorbeelden van? Dan kunnen we kijken hoe krachtig de machine echt moet worden.

SSD lijkt mij zeker noodzakelijk voor snelheid.
 
Vond ik na de uitleg van TS en de logica ervan, zeker in verhouding tot de inhoud van dat andere topic, (zie bericht 5) niet nodig.
 
Het gaat om het volgende scherm : LG 29UM57
Het zijn grafieken van beurzen die constant verversen op zoals bijvoorbeeld plus500
Maar als je een omzet van dvi naar hdmi maakt dan kan deze de beeldschermen niet op volle resolutie supporten toch? want ik las dat dvi max 1920x1080 kan supporten en niet 2560x1080
 
Laatst bewerkt:
Dat Windows kan een heel stukje goedkoper....
Behuizing heeft geen case-fans, wel iets om rekening mee te houden.
Verder gaat het wel goed komen..
 
Bedankt voor de reactie ik ga letten op de kast en de windows 10! Bedankt! dat scheelt een hoop en kan er nu voor de zelfde prijs een ssd in zetten. :)

Cheers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan