Werkbalk Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLJM

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2008
Berichten
15
Hallo,
Ik heb mijn pictogrammen op mijn bureaublad uitgeschakeld en de werkbalk bureaublad op de taakbalk geplaatst alleen zou in deze werkbalk mijn pictogrammen graag op alfabet willen hebben staan!
Is hier een mogelijkheid voor? Kan het namelijk niet vinden :confused:

Zie werkbalk in het rode vierkantje!
 

Bijlagen

  • Naa123mloos.jpg
    Naa123mloos.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Ga op naam staan druk RM(rechtermuisknop)-> Sorteren op naam

Hopelijk staat hij op A naar Z dan.:p


Zo kan ik het in XP
 
Dit kan helaas niet er staat namelijk nergens iets van sorteren als ik op de werkbalk rechter muisknop doe :(
 
In de werk balk klik j rechts op de naam van een programma en de enerlaaste optie boven eigenschappen.
 
Dat werkt voor een deel maar als ik dan iets nieuws toevoeg komt die gewoon onderaan de lijst te staan en ook om de een of andere reden maakt hij 2 lijsten van a-z waarbij deze worden gescheiden door de mappen. :confused:
 
Dit doet hij het zet de letter die het korst bij de A komt en bij Z als eerste en als laaste.(CDEFGHIJKLMNOPQRSTVWX doet hij)

Als je geen A of Z het hebt en dat is een 0 en 1 eentje alweer
 
Ik begrijp het niet helemaal ik heb nu handmatig degene die als eerste moet komen te staan eerste gezet en die wat het laatste moet komen staan als laatste en toen nog een op sorteren op naam geklikt maar dan gaat die weer naar zijn oude plaats!
 
Dan staan ze al zo dus doe nu eens zonder dat jij het hebt verplaatst hebt of download teamviewer zodat ik het kan zien.
 
Ik heb teamviewer

hoe wil je dat doen met die wachtwoorden?
 
Let op:

Je krijgt een PW: Bijvoorbeeld 123678 oflanger die geef jij mij en dan kan ik eens kijken dus ik ga het even installeren.


En dan laat jij het zien(heb je MSN of een ander Communicatie middel)

Geef jij ID en meer niet eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je msn wat op je helpmij account staat toegevoegt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan