Werkbalk IE6

• Onderwerp starter Onderwerp starter AAley
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AAley

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2003
Hoi

Ik heb een probleem met de werkbalken in IE6. Sinds ik flashget heb geupdate is het probleem ontstaan. Niet door flashget zelf, maar door de google toolbar die bij de installatie zit en waar ik vergeten ben het vinkje af te zetten door rap rap op next te rammen. Ik verwjder deze toolbar via conf scherm -> software en sinds dan heb ik het volgende zoals je ziet op de foto. Ik kan enkel op Aanpassen drukken, zoals je ziet is dat het enigste in het zwart. Ik wil graag mijn werkbalken ontgrendelen voor ze te veranderen van plaats (koppelingen onder url balk) en de flashget bar weergeven. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Danku.

werkbalkux0.png

Ik zou proberen Flashget er weer af te halen en vervolgens opnieuw te installeren zonder de Googlebalk. Of heb je dat al gedaan?

En als je de Googlebalk terug installeert, klopt het dan weer wel? Dan kun je misschien het hele spul er weer af halen en vervolgens zonder Google installeren. Als dat ook niet helpt, zou ik eens kijken of een registercleaner als jv16 ( http://www.jv16.org/ ) het probleem kan fixen. Scannen met de registercleaner en na de scan klikken op "try to fix". Wel even voor de zekerheid een backup vragen. Daar vraagt het programma vanzelf om.

neen, ook al installeer ik de google toolbar opnieuw dit lost het probleem niet op.
De registercleaner die jij voorstelde hielp ook niet al heeft hij wel zogezegt enkele duizenden fouten opgelost, nog iemand ideëen? :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan