werkbalk in office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trotiel

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
voorheen in office 2000 en andere versie's kon je een werkbalk maken die op je bureaublad kon zetten met diverse knoppen en onderwerpen, kan deze optie niet vinden in office 2003, weet iemand de oplossing of is die optie niet meer beschikbaar.

Deze optie is niet meer beschikbaar in 2003 nee, beste alternatief is waarschijnlijk om de quick launch bar linksonder naast start te gebruiken om gewilde programma's/opties snel te starten.

Mithril bedankt voor je reactie, hoef ik niet meer verder te zoeken in 2003. :thumb:

Is dit niet meer mogenlijk via Start - Programma's en dan de Office Hulpgrogramma's?

Lucia

Nee heb alles al geprobeerd, mar het schijnt niet meer tot de mogelijkheden te horen bij Office 2003.

Staat ook in bij de instal op de cd. :(

Ik weet niet of dit mogelijk, maar wie weet!

Probeer van versie 2002 dat gedeelte van de werkbalk op je pc te instaleren.

Ik ben benieuwd!!

Lucia

't Is dat Lucia er over begon ander had ik dit niet als een mogelijke én gewilde oplossing gezien, maar misschien heb ik mijn voorkeur iets te veel laten spreken ;).
Succes ermee in ieder geval!

Heb het uitgeprobeerd, maar is niet echt de oplossing voor mij althans.

Heb nu een combinatie van iconen op mijn bureaublad en in de snel straten balk.

This jammer dat ze het er uit gehaald hebben. :( :confused:

Het is op zich wel logisch, gezien de snelstartbalk die nu iedereen heeft. Het wordt een beetje een overbodige functie zo.

Nu ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd :).

Overbodig vindt ik niet, je kon met de werkbalk van office diverse over elkaar zetten, kon je een heleboel progjes in kwijt en alles per onderwerp.

Maar we wennen er wel weer aan. :o

Installeren werkbalk Office97 wel gelukt

'k Zat met hetzelfde probleem: geen Office werkbalk in Office 2003.
't Een en ander geprobeerd, o.a. snelkoppelingen naar Startmenu of naar Snelstart werkbalk, maar miste toch de vertrouwde Office werkbalk.
'k Heb toen Office97 volledig geïnstalleerd in een aparte folder "Microsoft Office97", en na herstarten verscheen de Office97 werkbalk op het scherm.
De snelkoppelingen van Winword2003 en Excel2003 naar de Office werkbalk gesleept, waar ze gewoon werden geaccepteerd. Na testen verliep alles normaal zoals verwacht.
N.B.: Winword starten zonder een blanco-blad kun je door bij Eigenschappen/ Doel de toevoeging " /n" te plaatsen. Voor Excel is het " /e".
Succes voor degenen die het werken met de Office werkbalk toch nog steeds prettig vinden.

Lol, ik dacht dat je dat al had geprobeerd Trotiel :). Dat was namelijk de reden waarom die link was gestuurd, vanwege de mogelijkheid met gebruik van een eerdere versie van Office, zoals Wal_fish beschrijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan