Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag Toop,
Ja, customize dat is het. Klik op de tab Opdrachten. En rechtsklik op een van de menu items. Je krijgt dan de mogelijkheid om de tekst te wijzigen. Zie bijgaand voorbeeld. Een & voor de letter onderstreept deze (sneltoets).
Gegroet,
Axel.
Dag Toop,
Natuurlijk moet het gaan. Vertel puntsgewijs wat je doet.
Gegroet,
Axel.
Dag Toop,
Als je in Tools-Customize bent klik je op de tab Toolbars.
Daarna klik je met je rechter muisknop op een menuitem en dan zie je een menu met een textbox (boven aan) en in die textbox typ je de Nederlandse betekenis van het menuitem. Dus alle items opnieuw intypen en dat heeft niets met Taal te maken. Kijk nog eens goed naar het voorbeeld dat ik heb meegestuurd. Let op. Dit geld ook voor de uitklapmenu's. Al die teksten kun je in het Nederlands laten weergeven, maar wel zelf typen. O ja, een & voor een letter onderstreept deze (sneltoets).
gegroet,
Axel.
Dag Toop,
Jammer, maar ik ben er niet van overtuigd dat het niet gaat. Customize is een standaard en dat wordt niet 'uitgezet'.
Gegroet,
Axel.
Dag Toop,
Nou beschrijf dan puntsgewijs wat je gedaan hebt.
Gegroet,
Axel.
Dag Toop,
Nou beschrijf dan puntsgewijs wat je gedaan hebt.
Gegroet,
Axel.
Je concentreert je op het dialoogvenster, maar zodra dat er is laat je het links liggen.
Je gaat met je muiswijzer naar File in de menubalk. Als de wijzer op File staat klik je met de rechtermuisknop. Daarna verschijnt het menu zoals weergegeven in mijn plaatje. En daar bevindt zich de textbox waarin je inplaats van File Bestand kunt typen.
Overigens – misschien ten overvloede – als je klaar bent rechtsonder het dialoogvenster afsluiten.
Dag Toop,
Je concentreert je op het dialoogvenster, maar zodra dat er is laat je het links liggen.
Je gaat met je muiswijzer naar File in de menubalk. Als de wijzer op File staat klik je met de rechtermuisknop. Daarna verschijnt het menu zoals weergegeven in mijn plaatje. En daar bevindt zich de textbox waarin je inplaats van File Bestand kunt typen.
Gegroet,
Axel.
toop,
de andere items kan je ook in het nederlands zetten: eerst links op file klikken en dan rechts op elk onderdeel. je moet dus wel als je dit hele werk gedaan hebt een kopie nemen van je normal.dot, voor moest je ooit problemen krijgen.
de & dient alleen om aan te geven welke letter moet gebruikt worden als je met de Alt-toets werkt. de meeste mensen gebruiken dit niet, maar ik gebruik het dikwijls. vooral in excel: als ik een formulle moet omzetten in waarden ga ik als volgt te werk: selecteer de formules, ctrl-C, alt-w s, twee pijltjes naar beneden, enter enter. en voor dat je iets gezien hebt, staat het er. veel vlugger als met de muis selecteren - bewerken - kopiëren - bewerken - plakken speciaal - waarden - OK - enter.
steven
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.