Werkbalk ineens 2 rijen en niet meer te verlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yolandal

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
145
Ik heb sinds vandaag een bizar probleem met XP.

Mijn werkbalk onderin is ineens een rij hoger, en ik kan hem niet meer verlagen naar 1 regel. OF hij gaat helemaal weg, of hij is 2 regels of meer. Het lukt wel als ik de werkbalk Snel Starten uitvink, maar die wil ik juist wel gebruiken.....

Ik heb niets bijzonders gedaan (ik ben ICT-er, dus ik weet wat ik doe), en was al bij het opstarten; gisteravond was alles nog oke.

Gisteravond heb ik wel een aantal automatische updates van XP geinstalleerd, als er daar aan ligt zal ik ze moeten deinstalleren en weer moeten testen.

Maar zijn er meerdere mensen met dit probleem? En wie weet de oplossing?
 
Dank voor je tip en link! Ik ben weer gaan schuiven, wat ik al had gedaan, en nu ging er van alles door elkaar staan. Maar het is uiteindelijk gelukt, hoe weet ik nog steeds niet, maar het is weer normaal... ik heb het progje gedownload, voor het geval dat.
Ik denk dat ik een slip of the finger had en de boel heb vernaggeld, is me nog nooit gebeurd.... en het vreemde blijft dat ik nog niets achter m'n pc heb gedaan en hij zo opstartte....
Dank voor de zeer snelle reactie!
 
Mogelijk heb je per ongeluk Snelstarten verschoven, waardoor de taakbalk minimaal op 2 regels kon. Daarom als je taakbalk indeling goed is, deze meteen vergrendelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan