werkbalk Macro's kopieren ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenotsNiaga

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
255
ok ik heb een PC met daarop word en er zit een werkbalk in word, met daarop 4 knoppen.
hoe kan ik deze werkbalk kopieren naar een andere gebruiker?
en zitten berekeningen onder deze knoppen die volgens mij gekoppeld zijn door middel van macro's. ik heb al geprobeerd de normal.dot van deze gebruiker te kopieren maar dat gaf geen verschil? als ik de macro's wil benaderen op de machine waar ik de normal.dot heen heb gekopierd dan zie ik ze niet staan. weet iemand hoe de werkbalk of dan wel de macro's kan kopieren? BVD.
 

Bijlagen

  • doc1.jpg
    doc1.jpg
    47 KB · Weergaven: 47
  • doc2.jpg
    doc2.jpg
    2,5 KB · Weergaven: 25
  • doc3.jpg
    doc3.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 53
  • doc4.jpg
    doc4.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 54
Als je naar Extra -> Macro's gaat dan zie je ze staan. Via "bewerken" kom je vervolgens in de Visual Basic editor, waar je de code voor de macro ziet staan. Deze code kun je selecteren en kopiëren naar bijvoorbeeld je kladblok, zodat je de code eenvoudig mee kan nemen naar de andere computer. Vervolgens kun je daar een nieuwe macro aanmaken door de code weer te kopiëren.
 
Dag verhoog,

Nog mooier is om de module te importeren of te exporteren.

Exporteren: je selecteert de module (in de VBE), rechtsklikken en kiezen Exporteren. De module wordt dan weggeschreven naar een map van keuze.

Importeren: Je selecteerd het bestand waarin de module moet komen (in de VBE), weer rechtsklikken en kiezen Importeren. Je klikt op de te omporteren module en klaar is kees.

Gegroet,

Axel.
 
Dat is inderdaad mooier! Ook weer wat geleerd.... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan